جاهای دیدنی آنکارا

جاهای دیدنی آنکارا

دیدنی های آنکارا

اگر سفر با تور آنکارا را انتخاب کرده باشید می توانید لحظاتی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را در بنا های تاریخی و مکان های توریستی و متنوع آنکارا سپری کنید. آنکارا که دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول است، جزو مکان هایی است که بی تردید می توان گفت لحظات نابی را برای شما رقم می زند و برای هر سلیقه و فرهنگی جذابیتی ویژه دارد. به دلیل تنوع زیاد مکان های دیدنی این شهر، بهتر است قبل از سفر به آنکارا اطلاعات کاملی از مناطق دیدنی آن دریافت کنید. همچنین در صفحه راهنمای سفر به آنکارا به شما کمک خواهیم کرد که چطور شیرینی سفر به این شهر مدرن و اما تاریخی را با رعایت چند نکته دو چندان کنید، با ما همراه باشید و سفری آسوده و آرام همراه با صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید.

مناطق دیدنی و منحصر به فرد آنکارا

مقبره آتاتورک

یک معماری باستانی، مدرن و شگفت انگیز که به عنوان یک دستاورد معماری مدرن ترکیه بدون رقیب باقی مانده است. این مقبره بنایی ساده است که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی دارد.

شهربازی آنکارا

یکی از مهیج ترین ترن های هوایی دنیا را در شهربازی فوق العاده آنکارا تجربه کنید. در شهربازی بزرگ آنکارا ترن هوایی به طول 870 متر و ارتفاع 35 متر وجود دارد. چرخ و فلک شهربازی آنکارا یکی از بزرگ ترین چرخ فلک های دنیا و مجسمه غول پیکر دایناسور آنکا پارک آنکارا، با 70 متر ارتفاع که در کتاب گینس ثبت شده است در این پارک قرار دارد.

آکواریوم آکوا وگا آنکارا

دنیای زیر آب را از نزدیک لمس کنید و ببینید. آرامش در تونل های بزرگ آکواریومی آنکارا چیزیست که نمی توان از دست داد. آرامشی که از تماشای آکواریوم زیبا با انواع جانوران دریایی، ماهی ها، اسب های دریایی، کوسه ها، خارتنان، گیاهان دریایی و لاک پشت ها به روح شما می نشیند برای شما بی شک به یاد ماندنی خواهد بود.
از دیگر مکان های دیدنی و بی نظیر آنکارا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دریاچه موگان آنکارا 
معبد آگوستوس
انواع موزه های فرهنگی و تاریخی
موزه جنگ استقلال
موزه هنر و مجسمه سازی
موزه Cer Modern
موزه هوانوردی موزه Cengelhan Rahmi Koc
موزه تمدن آناتولی

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا