جاذبه های گردشگری کوش آداسی

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

جاهای دیدنی کوش آداسی

اگر به دنبال تفریح، آرامش و استراحت هستید، بی شک تور کوش آداسی ترکیه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کوش آداسی با دیدنی های تاریخی، مناظر طبیعی بی نظیر، سواحل زیبا و جنگل های دیدنی که در خود دارد یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی برای گردشگران سرتاسر دنیا مخصوصا ما ایرانی هاست. اگر چه تور کوش آداسی در هر فصلی از سال جزو اولین انتخاب های توریستان است و این شهر زیبا در هر ماهی از سال زیبایی های طبیعی منحصر به فرد خود را دارد، اما در فصل بهار این شهر به اوج جلوه و زیبایی خود می رسد.
در فصل بهار تماشای گل‌ های کاغذی رنگارنگ، دریای آرام و خیابان‌ های گل کاری‌ شده حقیقتا بسیار تماشایی است.
در لیستی که برای شما فراهم کرده ایم می توانید بهترین جاذبه های گردشگری تور کوش آداسی را مشاهده کنید. همراه ما باشید.

خانه ویرجین ماری کوش آداسی

افسوس یکی از زیباترین شهرهای باستانی در کوش آداسی به دلیل قدمت چندین‌ هزار ساله مسافران زیادی را به کوش‌ آداسی می‌ کشاند. قبل از رسیدن به افسوس، خانه‌ ای قدیمی و دیدنی وجود دارد که نقل است حضرت مریم ده سال آخر عمرشان را اینجا گذرانده‌ اند و در حاضر تبدیل به زیارتگاهی زیبا شده است. بعد از تماشای شهر زیبای افسوس به ستون‌ های سنگی بزرگ، بقایایی از آمفی‌ تئاتر، دروازه‌ های شهر و میدان نبرد گلادیاتور ها می رسید. همچنین می توانید از غاری در کوه ها که اصحاب‌ کهف به مدت دویست سال در آن خوابیده بودند بازدید کنید.

جزیره کبوتر کوش آداسی

بسیاری از مردم کوش آداسی را به جزیره کبوتر می شناسند. در واقع معنای نام کوش آداسی نیز همین جزیره پرنده است. بسیاری از گردشگران به دلیل منظره زیبای غروب آفتاب این جزیره، هر ساله با تور کوش آداسی سفر می کنند. از این گذشته، جزیره کبوتر در کوش آداسی پر از پرنده های زیباست. شما نیز می توانید از عکاسی در قلعه قدیمی عثمانی که در این جزیره قرار دارد لذت ببرید.

پاموک کاله کوش آداسی

یک چشم انداز بی نظیر و رویایی در غرب ترکیه، که به دلیل شیب های پله ای سفید همچون برف به یکی از زیباترین مراكز توریستی و گردشگری در استان دنیزلی ترکیه تبدیل شده است. اما هرگز به فکر شنا در این مناطق نیوفتید چرا که در این منطقه هفده چشمه آب گرم با دمای بالا قرار گرفته و دمایی در حدود 35 درجه سانتگیراد دارند. همین موضوع سبب شده تا کل منطقه در اثر رسوب املاح موجود در آب حالتی شبیه پنبه پیدا کند و جریان آب، حوضچه های فوق العاده ای را در اطراف پاموک کاله به وجود بیاورد. چنین گفته شده که آب دورن این حوضچه های آهکی برای درمان بسیاری از بیماری های مزمن سودمند است.

ازمیر

در بزرگترین مراکز خرید، بهترین رستوران ها و مراکز تفریحی ترکیه در ازمیر که در نزدیکی کوش آداسی قرار گرفته است لحظاتی به یاد ماندنی را سپری کنید. همانطور که می دانید ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه پس از استانبول و آنکارا است. پس بی دلیل نیست که بزرگترین مراکز خرید هم در این شهر قرار دارند.

سواحل کوش آداسی

در طی سفر با تور کوش آداسی ترکیه محبوب ترین سواحل ترکیه را خواهید دید. تصور کنید که در آرامش این سواحل، در آب زلال زیر آسمان همیشه آبی این شهر به ورزش‌ های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب بپردازد. کوش‌ آداسی به سواحل شنی و صخره‌ ای معروف است. سواحل زیبای کوش آداسی طعم سفری به یاد ماندنی را به شما خواهد چشاند.

پارک آبی کوش آداسی

علاوه بر این هیجانی باور نکردنی را در پارک های آبی کوش آداسی تجربه خواهید کرد. ترس و هیجان را در Lazy River پارک آبی آکوالند و ادلند جستجو کنید. می توان گفت رفتن به پارک آبی کوش‌ آداسی که یکی از بزرگترین پارک‌ های آبی اروپاست از واجبات در سفر با تور کوش آداسی است.
در نهایت لذت بردن از سفر به ترکیه مستلزم رعایت چند نکته است که در راهنمای سفر به ترکیه آن را برای شما همراهان بازگو کرده ایم.
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا