کوش آداسی بهتره یا استانبول

کوش آداسی بهتره یا استانبول

کوش آداسی یا استانبول

ترکیه کشور توریستی محبوب گردشگران ایرانی و خارجی بوده و هست. این کشور زیبا به دلیل داشتن شهر های توریستی بسیار دیدنی نظیر استانبول، آنتالیا، آنکارا و به خصوص کوش آداسی انتخاب مقصد را برای توریست های تور ترکیه مشکل کرده است.

با وجود تفاوت های زیاد بین شهر های توریستی ترکیه اما رقابت بین آنها بسیار زیاد است و هر کدام از آنها دارای ویژگی و زیبایی های منحصر به فردی هستند. محدود نبودن زیبایی های طبیعی ترکیه خبر خوبی برای مسافران تور ترکیه است. اما محدود بودن زمان سفر این اجازه را به شما نخواهد داد که از همه دیدنی های استانبول، جاذبه های کوش آداسی و یا اماکن تماشایی آنکارا و آنتالیا دیدن کنید. از این رو مسافران تور ترکیه اغلب بنا به سلیقه شخصی خود یکی از شهر های توریستی ترکیه را برای سفر انتخاب می کنند.

در ادامه دو شهر استانبول و کوش آداسی را با هم مقایسه و تفاوت این دو شهر را برای شما بازگو خواهیم کرد تا بتوانید بین این دو شهر بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

کوش آداسی بهتر است یا استانبول؟

 

آب و هوای کوش آداسی و استانبول

آب و هوای کوش آداسی - اگر مسافر تور کوش آداسی هستید باید بدانید که در تابستان بارش کمتر و دما چیزی حدود 30 الی 35 درجه و در زمستان شاهد بارش زیادی خواهید بود. در طول تابستان کوش آداسی بسیار گرم و آفتابی است. بنابراین پیش از سفر با تور کوش آداسی ترکیه برداشتن چند چیز از بایدهاست. ضد آفتاب، کلاه آفتاب گیر و عینک دودی را فراموش نکنید. در حالت کلی باید توصیه کنیم که اگر در ماه های مرداد، و شهریور قصد سفر به ترکیه را دارید، قید بازدید از کوش آداسی را بزنید. چرا که هوا بسیار گرم است و دمای هوا بالاتر از 42 درجه سانتیگراد است و اصلا برای سفر به کوش آداسی مناسب نیست. در عوض بهترین فصل سفر به کوش آداسی از اردیبهشت تا آبان ماه است که هوا برای بسیاری افراد مناسب خواهد بود.

آب و هوای استانبول - تابستان استانبول گرم است و در زمستان استانبول را با آب و هوایی معتدل خواهید دید. در کل آب و هوای استانبول را می توان مدیترانه ای خواند. اگر از مناسب ترین زمان سفر به  تهران استانبول بپرسید باید بگوییم که دو ماه آخر بهار یعنی اردیبهشت و خرداد ماه و دو ماه اول پاییز یعنی مهر ماه و آبان ماه فصول مناسب سفر به استانبول هستند. راهنمای سفر به استانبول

موقعیت جغرافیایی استانبول و کوش آداسی

موقعیت جغرافیایی کوش آداسی - کوش آداسی ترکیه که در امتداد دریای اژه، در جنوب ازمیر قرار گرفته است. در کوش آداسی می توانید در کنار گشت و گذار در شهر، از سواحل زیبای کوش آداسی نیز لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی استانبول - استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است. در واقع در استانبول، شهری که لقب بزرگ ترین شهر جهان را به خود اختصاص داده است، شاهد مرکز فرهنگی و اقتصادی و پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010 خواهید بود.

جاهای دیدنی کوش آداسی و استانبول

جاهای دیدنی کوش آداسی

اگر به دنبال تفریحی مهیج و گشت و گذار ساحلی هستید، کوش آداسی برای شما مقصدی مناسب است. در طول سفر با تور کوش آداسی ترکیه از تماشای مناظر طبیعی محسور کننده و بی نظیر، سواحل زیبا و جنگل های دیدنی واقع در در این شهر سیر نخواهید شد. مکان های دیدنی نظیر جزیره پرندگان Pigeon که در آن می توانید شاهد زیباترین منظره غروب آفتاب، پرنده های زیبا و قلعه قدیمی عثمانی باشید.

آب گرم قصر پنبه ای پاموک کاله یکی از عجایب دنیا و البته محبوب ترین و زیباترین مکان های دیدنی ترکیه قصر پنبه ای کوش آداسی است. حوضچه های آهکی طبقه ای سفید با آبی گرم و آهکی که حاصل آن یک چشم انداز باور نکردنی و زیبا در کوش آداسیست. سواحل دیدنی کوش آداسی و پارک آبی، ورزش‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب را می توانید در آب زلال زیر آسمان همیشه آبی این شهر تجربه کنید. علاوه بر این هیجانی باور نکردنی را در پارک های آبی کوش آداسی تجربه خواهید کرد. پارک آبی کوش‌ آداسی، یکی از بزرگترین پارک‌ های آبی اروپاست و در میان گردشگران بسیار محبوب می باشد.

جاهای دیدنی استانبول

تنگه بسفر استانبول - تنگه بسفر استانبول، معروف ترین تنگه و البته یکی از زیباترین تنگه های دنیاست. اما تنگه بسفر را نمی توان به راحتی با دیگر تنگه های دنیا مقایسه کرد چرا که این تنگه دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل کرده و تلفیقی از دنیای شرق و غرب است. منظره دریا و این تنگه از صحنه هاییست که تنها می توان در تور استانبول ترکیه دید. پل هایی که در این تنگه بنا شده به بازدید کنندگان این اجازه را می دهد که شهر را از گوشه ها و زوایایی ببینند که تا به حال ندیده اند. از تنگه بسفر که بگذریم، اگر قصد خرید دارید، می بایست استانبول را برای خرید انتخاب کنید چرا که مراکز خرید استانبول ترکیه را در هیچ شهر دیگری از ترکیه نخواهید دید.

زیباترین جزایر توریستی استانبول ترکیه: همه چیز درباره جزیره های استانبول ترکیه

7 تفریح جالب از تفریحات رایگان در استانبول ترکیه: 7 تفریح رایگان در استانبول ترکیه

علاوه بر مراکز خرید بزرگ استانبول، می توانید امکان تاریخی و دیدنی مهمی که از دوره عثمانی در این شهر به جا مانده را ببینید و به تاریخ سفر کنید. جاذبه های تاریخی و باستانی نظیر موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، پارک گلخانه، حمام خرم سلطان، قصر دلما باغچه و البته بازدید از آکواریوم استانبول که مکانی جدید از جاذبه های استانبول است.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا