مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول
با سفر به استانبول با پرواز خارجی به مهد بازارهای بزرگ، مراکز خرید بی‌ نظیر و فروشگاه‌ های لوکس و مدرن سفر می‌کنید. امروزه اقتصاد استانبول بزرگتر از 140 کشور جهان است. بنابراین می‌ توان گفت استانبول با بیش از 15 میلیون جمعیت، یک نقطه جذاب در ترکیه است. استانبول دارای جاذبه‌ های دیدنی و گردشگری بسیاری‌ است که بی‌ شک خرید در مراکز خرید بی‌ نظیرش هم تجربه‌ ای عالی و در عین حال متفاوت از ایران است. لذت خرید از برترین برند های بین المللی با قیمت مناسب، تجربه‌ ای‌ متفاوت است که نمی‌ توانید در جایی جز استانبول آن را به دست آورید. اگر چه بیشتر مردم مراکز خرید نزدیک به خانه و مراکز خرید نزدیک به مسیرهای حمل و نقل عمومی را ترجیح می‌دهند، اما برخی از مراکز خرید بزرگ و دور از مرکز شهر استانبول به دلیل کیفیت خوب محصولات، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کنند. از طرفی برخی مراکز خرید با سینما ها و رویداد های فرهنگی مکانی مناسب برای گشت و گذار هستند. حدود 200 مرکز خرید بزرگ و کوچک در استانبول وجود دارد. در ادامه این بخش از وبسایت ترکیه رویایی قصد داریم تا شما را با 10 مرکز خرید منتخب استانبول آشنا کنیم.

بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

آکمرکز Akmerkez یکی از قدیمی‌ ترین و شناخته شده‌ ترین مراکز خرید استانبول است که دارای 246 فروشگاه با برندهای ترکی و جهانی، پارکینگی برای 1500 خودرو، سالن‌ های سینما، رستوران‌ ها و کافه‌ ها می‌ باشد. مرکز خرید آکمرکز در محله اتیلر Etiler منطقه بشیکتاش شهر استانبول در بخش اروپایی واقع شده است. این مرکز خرید که در بین ایرانیان به نام آک مرکز نیز شناخته می‌شود در سال 1995 بهترین مرکز خرید اروپا و در سال 1996 به عنوان بهترین مرکز خرید دنیا برگزیده شد. فروشگاه‌ ها و بوتیک‌ های پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک و لوازم ورزشی، اسباب بازی از مواردی هستند که می‌ توانید در این مرکز خرید تهیه کنید.
ساعت کاری: مرکز خرید آکمرکز استانبول تمامی روز های هفته از ساعت 10 الی 22 باز می‌ باشد.
آدرس: خیابان ‏Ulus، محله اتیلر، مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز کجاست

آکمرکز واقع در مرکز شهر استانبول است و در تور های استانبول به وسیله اتوبوس، مینی‌بوس و خودروی شخصی به راحتی در دسترس است. همچنین با 15 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو لِونت Levent می‌توانید به آکمرکز برسید.

 نمای خارجی مرکز خرید اکمرکزمرکز خرید اکمرکز داخل

مرکز خرید هیلتون استانبول

مرکز خرید هیلتون استانبول مجموعه‌ ای مدرن و بزرگ در منطقه کوکویالی kucukyali شهر استانبول است. پروژه هیلتون در حال افزایش است و یکی از مراکز خرید نیمه باز با منظره دریا است. این پروژه توسط املاک و مستغلات رنسانس در ازمیر به انجام رسیده، و در 18 اکتبر 2019 بازگشایی شد. در این مرکز خرید می‌ توانید کالاهای معروف‌ ترین برند های جهانی مانند پیر کاردین، ال سی وایکیکی، لیوایز، پولو و بسیاری دیگر از برند ها را خریداری کنید.
ساعت کاری مرکز خرید هیلتون استانبول: ساعت فعالیت این مراکز خرید ترکیه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید هیلتون استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، بلوار سلیمان دمیرل، مرکز خرید هیلتون

Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34494 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey
حمل و نقل به AVM از ایستگاه کوکویالی Küçukyalı متروی کادیکوی-تواشان تپله M4 Kadıköy - Tavşantepe ارائه می‌شود. دسترسی به آن با خطوط اتوبوسرانی مهم مانند 500T نیز امکان پذیر است که از بزرگراه E-5 عبور می‌کنند.

مرکز خرید هیلتون استانبولمرکز خرید هیلتون استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر یا جواهر استانبول از محبوب ترین پاساژهای این شهر است. این مرکز خرید 6 طبقه دارد و کالاهایی چون پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، ساعت، عینک و ... را ارائه می‌کند. مرکز خرید جواهر، ۶ طبقه و ۳۴۳ مغازه دارد که بعضی از آن‌ها برای اولین بار است که بعضی از برندهای بین المللی را در ترکیه ارائه می‌دهند. این مرکز با مساحت ۶۲٫۴۷۵ متر مکعب یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان است و با هزینه ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شده است.
جواهیر یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در منطقه مسیدیه کوی Mecidiyeköy است که می‌توانید به راحتی با مترو یا اتوبوس به آنجا بروید.
ساعت کاری مرکز خرید جواهر استانبول: مرکز خرید جواهیر استانبول تمامی روزهای هفته از ساعت 10 الی 22 باز می‌باشد.

مرکز خرید جواهر کجاست

ترکیه، استانبول، منطقه‌ ی شیشلی، محله‌ی ماییس، خیابان بیوک دره، مرکز خرید جواهر استانبول

چطور به مرکز خرید جواهر استانبول برسیم

اگر میدان تکسیم استانبول را مبنا قرار دهیم فاصله تقریبی شما از میدان تکسیم تا مرکز خرید جواهر حدود 3.7 کیلومتر می‌شود که حدود 14 دقیقه برای رسیدن به آنجا با پای پیاده زمان نیاز است.

مرکز خرید جواهیرمرکز خرید جواهیر

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

ویاپورت مارینا یک مجتمع تجاری-تفریحی و ساحلی است. این مرکز خرید مجموعه‌ ای از بهترین و منحصر به‌ فردترین برند های روز دنیا است که در قلب منطقه ساحلی توزلا tuzla و تفرجگاه ساحلی ویاپورت مارینا واقع‌ شده است. پروژه ساخت این مجموعه بی‌ نظیر در سال ۲۰۰۸ افتتاح و در ماه می ۲۰۱۵ به روی عموم بازگشایی شد. این مرکز خرید در مجموع حدود ۱۵۰ فروشگاه و واحد تجاری را در خود جای‌ داده است.
ساعت کاری مرکز خرید ویاپورت مارینا: مرکز خرید ویاپورت مارینا از ساعت 10 الی 22 باز می‌باشد.

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

ترکیه، استانبول، توزلا، پلاک 20

Cami Mh., Balıkçılar Sk. U Blok No:20 D:U 226, 34940 Tuzla, Turkey

چطور به مرکز خرید ویاپورت مارینا برسیم

اگر به ماشین شخصی دسترسی ندارید می‌ توانید با پیاده شدن در ایستگاه مرمرادوس Marmados Site یا با اتوبوس های کادیکوی-توزلا Kadıköy-Tuzla به آنجا برسید که در فواصل زمانی طولانی کار می‌کنند. علاوه بر این می‌توانید از طریق ایستگاه توزلا مارمارای به این مرکز خرید بروید.

مرکز خرید ویاپورت مارینامرکز خرید ویاپورت مارینا

مرکز خرید کانیون استانبول

یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول، مرکز خرید کانیون استانبول است. در این مرکز خرید می‌ توانید یک خرید خوب را در کنار تفریحات به یاد‌ماندنی و طعم غذای خوشمزه ترکی با هم تجربه کنید. در مرکز خرید کانیون فرصت مناسبی برای خرید از بهترین برند های ترک برای شما فراهم شده است. پس اگر می‌ خواهید خرید معقولانه و ارزان‌ تری داشته باشید، حتما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون 4 طبقه دارد و جزو گزینه‌ های عالی برای خرید ارزان در ترکیه محسوب می‌ شود.
از امکانات مرکز خرید کانیون می‌توان به 9 پرده سینما، مرکز تناسب اندام، 160 فروشگاه مختلف از برند های معروف ترکی و خارجی، کافی شاپ و اجرای موسیقی زنده در فضای باز اشاره کرد.
ساعت کاری مرکز خرید کانیون استانبول: مرکز خرید کانیون استانبول تمامی روزهای هفته از ساعت 10 الی 22 باز می‌باشد.

مرکز خرید کانیون استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، منطقه‌ی شیشلی، محله‌ اسن‌تپه، خیابان بیوک‌دره، مرکز خرید کانیون مال

چطور به مرکز خرید کانیون برسیم

برای رسیدن به این مرکز خرید در استانبول می‌توانید از مترو استفاده کنید. سوار نزدیک‌ ترین ایستگاه مترو شده، به سمت ایستگاه لونت Levent حرکت کنید. در این ایستگاه از مترو پیاده شده و به راحتی کانیون را پیدا کنید.

مرکز خرید کانیون استانبولمرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و البته شیک‌ ترین مرکز خرید استانبول به حساب می‌ آید. این مرکز خرید دارای 4 طبقه و بیش از 300 مغازه لوکس و زیبا است. اگر به دنبال لباس شیک طبق آخرین مد روز هستید، مرکز خرید ایستینیه جایی‌ است که باید به آنجا سر بزنید. در مرکز خرید ایستینیه مطرح‌ ترین برند های دنیا را خواهید دید. برند‌ هایی نظیر پرادا، آرمانی، شنل، دیور و برند های شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا. برای خرید از مرکز خرید ایستینیه پارک باید بدانید که این پاساژ از گران ترین مراکز خرید استانبول است.
این مرکز خرید با گنبد شیشه‌ای و طراحی زیبایش تفریحات زیادی برای سرگرمی و هیجانِ بازدید کنندگانش در طبقه وسط ایجاد کرده است. در این فضا هر چه می‌خواهید سفارش دهید و لذت خرید خود را کامل کنید. در مرکز خرید ایستینه پارک اولین سالن تئاتر IMAX استانبول ساخته شده که پیشنهاد می‌‌کنیم در برنامه سفر خود حتما از این سالن تئاتر بازدید نمایید. در کنار تمام امکانات ذکر شده، آکواریوم غول‌ پیکر با 10 هزار گونه مختلف آبزیان در طولانی‌ ترین تونل‌ آبی دنیا برای علاقه‌ مندان به دنیای زیر آب فراهم شده است.
از معروف‌ترین مکان‌ های دیدنی نزدیک به مرکز خرید ایستینه پارک امیرگان Emirgan Park، موزه ساقیپ سابانی Sakip Sabanci Museum و قلعه Rumeli هستند.
ساعت کاری مرکز خرید ایستینه پارک: مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده خدمات‌ رسانی به بازدید کنندگان است و مراجعه‌ کنندگان می‌توانند از ساعت 10 صبح الی 22 از بخش‌ های مختلف مرکز خرید دیدن کنند.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، سرییر، خیابان کادسی، محله پینار

چطور به مرکز خرید ایستینیه پارک برسیم

یکی از بهترین روش‌ ها برای رفتن به ایستینیه استفاده از اتوبوس‌ های استانبول است. به راحتی در ایستگاه ایستینیه پارک از اتوبوس پیاده شوید و یا می‌توانید سوار خط مترو استانبول شده و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده گردید. 500 متر آن طرف‌ تر با کمی پیاده‌ روی ایستینیه را خواهید دید.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبولمرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید استانبول مال

استانبول‌ مال یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید ترکیه است که در آن می‌ توانید نمایندگی انواع برند های مطرح دنیا را در کنار برند های ترک ببینید. استانبول‌ مال تقریبا 156 هزار متر مربع بوده و دارای 350 مغازه با ویترین‌ های زیبا از جدید ترین و عجیب‌ ترین طراحی‌ های روز دنیا می‌باشد. از برند های موجود در این فروشگاه می‌توان به Koçtaş ،Media Markt ،Teknosa Mudo YKM و Zara اشاره کرد. از همه مهمتر اینکه بزرگ‌ ترین مغازه نمایندگی Toyzz و کامل‌ ترین اجناس برند ویکتوریا سکرت Victoria Secret نیز در استانبول‌ مال وجود دارند. از این رو در مرکز خرید استانبول مال محال است دست خالی برگردید.
در مرکز خرید بزرگ استانبول‌ مال علاوه بر نمایندگی برند های جهانی فرانسوی و برند انگلیسی نظیر Decathlon، Miss Selfridge و بزرگ‌ ترین مغازه برند LCW و رستوران به مساحت 1000 متر نیز در این مرکز خرید وجود دارد. این رستوران‌ ها غذای با‌ کیفیت ترکی و بین المللی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. از این‌ رو غذای با‌ کیفیت این رستوران‌ ها باعث شده تا مراجعه‌ کنندگان به این مرکز خرید از استانبول‌ مال برای غذا خارج نشده و برای صرف خوراک و نوشیدنی نیز در مجتمع بمانند. علاوه بر این‌ ها، بزرگ‌ ترین پارک سر پوشیده ترکیه در استانبول‌ مال ساخته شده که می‌توانید همزمان از امکانات پارک نیز استفاده کنید. موی پارک Moipark یکی از کامل‌ ترین، بزرگ‌ ترین و مدرن‌ ترین پارک‌ های سر پوشیده ترکیه است. چرخ و فلک، تِرن و ۳۰ دستگاه بازی مهیج دیگر در این پارک وجود دارد. در انتها می‌ توانید برای اقامت به هتل استانبول‌ مال بروید. این هتل با 300 اتاق در قسمت بالای استانبول‌ مال قرار دارد. در این مجتمع تجاری امکانات دیگر مانند یک مجتمع سینمایی با 16 پرده ساخته شده که دیدگان شما را به تماشای متفاوتی از فیلم دعوت می‌کند.
ساعت کاری مرکز خرید استانبول مال: در طول سفر با تور استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می‌توانید به این مرکز خرید بزرگ بروید. به شما توصیه می‌کنیم که برای خریدی آرام و به دور از شلوغی صبح‌ ها را برای خرید انتخاب کنید، زیرا مرکز خرید استانبول به خصوص در ایام فستیوال خرید و روز های حراجی استانبول بسیار شلوغ می‌ باشد.

مرکز خرید استانبول مال کجاست

ترکیه، استانبول، بشکشهیر، محبوتبی، بولوار سلیمان دمیرل

چطور به مرکز خرید استانبول‌ مال برسیم

برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از مترو و یا تراموا استفاده کنید. کافیست به سمت ایستگاه ایکیتلی İkitelli Sanayi حرکت کنید تا به این مرکز خرید بزرگ برسید.

مرکز خرید استابول مالمرکز خرید استابول مال

مرکز خرید فروم استانبول

اگر قصد خرید در استانبول را دارید، مرکز خرید فروم را فراموش نکنید. فروم یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید اروپایی ترکیه می‌ باشد که هر ساله بیش از 20 میلیون بازدید کننده دارد. در این مرکز خرید می‌ توانید از برندهای معتبری نظیر Tepe Home ،Saturn ،Teknosa ،Bimex YKM ،C&A ،M&S ،Zara خرید کنید و هر زمان که از خرید خسته شدید از امکانات تفریحی و مهیجی که در این مرکز برای بازدید کنندگان مهیا گردیده، لذت ببرید. در این مرکز سالن بولینگ، رستوران‌ های مختلف، سالن‌ های نمایش سینمای imax، اسکی روی یخ، اتاق‌ های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک وجود دارد.
ساعت کاری مرکز خرید فروم استانبول: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب مرکز خرید بزرگ فروم استانبول باز است و می‌ توانید در این بازه زمانی هر چیزی را که بخواهید از پوشاک برند ترک گرفته تا سوغات ترکیه خریداری کنید.

مرکز خرید فروم استانبول کجاست

استانبول ترکیه، محله‌ کوکاتپه، جاده‌ پاشا، مرکز خرید فروم استانبول

چطور به مرکز خرید فروم استانبول برسیم

برای رفتن به مرکز خرید بزرگ فروم می‌ توانید از وسایل نقلیه عمومی ترکیه استفاده کنید. تنها کافیست سوار مترو استانبول شوید و به طرف ایستگاه مجیدیه کوی Mecidiyekoy حرکت کنید. در این ایستگاه پیاده شده، سپس سوار خط اتوبوس 32M شوید و در نهایت در ایستگاه کوکاتپه Forum Istanbul / Kocatepe پیاده شوید. مرکز خرید فروم استانبول را در ایستگاه خواهید دید. اما اگر قصد دارید با اتوبوس به مرکز خرید فروم بروید، به سمت ایستگاه 32 Cevatpaşa – Eminönü ،32A Cevatpaşa – Beyazıt و 32T Cevatpaşa - Mecidiyeköy به ترتیب حرکت کنید و در آخر در ایستگاه کارتال تپه Kartaltepe پیاده شوید.

مرکز خرید فروم استانبولمرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، کتاب، کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی در آن به فروش می‌رسد. مرکز خرید مارمارا فروم در مارس سال ۲۰۱۱ در فضایی به وسعت ۳۷۵ هزار متر مربع افتتاح شد. در این مرکز خرید برند های بزرگی مثل آدیداس، ای دی ال، بی اند جی، بوش، دی اند آر، کلمبیا، اکو، گپ، کوتون، لکاست، لیوایز، ال سی وایکیکی، ال جی، نایک، پوما، سامسونگ، سوآچ، تفال، زارا و وی کالکشن به فروش می‌رسند.

ساعت کاری مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ساعت کار پاساژ که در محله عثمانیه استانبول ترکیه واقع شده است، هر روز به جز یکشنبه‌ ها 10:00 تا 22:00 و در روز های یکشنبه 15 تا 19 می‌باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول کجاست

استانبول، منطقه باکرکوی، محله عثمانیه، خیابان کوبانچشمه Cobancesme Kosuyolu

چطور به مرکز خرید مارمارا فروم برسیم

با متروی میدان تکسیم، خودتان را به ایستگاه مترو زیتون بورنو Zeytinburnu برسانید. ساختمان بزرگ مارمارا فروم از دور پیداست.

مرکز خرید مارمارا فروممرکز خرید مارمارا فروم

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

مرکز خرید تپه ناوتیلوس نزدیک به مرکز Kadıköy واقع شده است که گزینه‌ های خرید، سرگرمی، غذا خوری و سینما را با هم به ارمغان می‌آورد. در این مرکز خرید اکثر برند ها از جمله ال سی وایکیکی، کوتون، زارا، پنتی، اکو، بنتون، هاتیج، کیغیلی، ماوی، مادر کر، پلو، گس و آدیداس شعبه دارند. این مرکز خرید شامل 130 فروشگاه در 3 طبقه و سوپر مارکت و 16 رستوران و کافه است.
ساعت کاری مرکز خرید تپه ناوتیلوس: مرکز خرید زورلو استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است.

مرکز خرید تپه ناوتیلوس کجاست

ترکیه، استانبول Acıbadem ،Tepe Nautilus Avm, 34718 Kadıköy/Istanbul ،Turkey

چطور به مرکز خرید تپه ناوتیلوس برسیم

تکسیم مترو m2/ ایستگاه ینی کاپی/ مترو مارمارای/ ایستگاه آیریلیک چشمه
تکسیم/ دلموشهای کادیکوی/ مترو m4/ ایستگاه آیریلیک چشمه
اسکله کاباتاش/ فری بوت کادیکوی/ مترو m4/ ایستگاه آیریلیک چشمه

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا