صفر تا 100 دریافت ویزای توریستی کانادا ، فوری و تضمینی

صفر تا 100 دریافت ویزای توریستی کانادا ، فوری و تضمینی

از مناظر طبیعی خیره‌کننده گرفته تا امکانات تفریحی فراوان، کانادا مقصد چندفرهنگی بی‌نظیری برای مسافران از سرتاسر جهان محسوب می‌شود. اگر قصد دارید با تور کانادا از این کشور دیدن کنید یا به‌صورت فردی برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید، باید با مراحل اخذ ویزای توریستی این کشور آشنا شوید. در این مطلب با ما همراه شوید تا ببینید چگونه می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان ویزای توریستی کانادا را دریافت نمایید.

مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا

ویزای کانادا در کنار ویزای انگلیس و امریکا جز معتبرترین ویزاهای دنیا به شمار رفته و شما با اخذ این ویزا نه‌تنها می‌توانید از سفر به کانادا لذت ببرید بلکه می‌توانید به حدود 15 کشور دیدنی دیگر نیز سفر کنید.

برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید مراحل زیر را قدم‌به‌قدم طی کنید:

 

آماده کردن مدارک

برای دریافت ویزای کانادا اولین مرحله، آماده کردن مدارک و ارسال درخواست آنلاین به سفارت کانادا است. ثبت‌نام آنلاین ویزا کانادا از طریق سایت رسمی سفارت کانادا انجام می‌شود. دقت کنید که مدارک مهم‌ترین‌ نقش را در دریافت ویزای توریستی کانادا دارند، چرا که نشان می‌دهند شما واجد شرایط دریافت ویزای کانادا هستید یا خیر. پر کردن صحیح فرم‌ها، جواب دادن دقیق به سؤالات پرسیده شده از حساس‌ترین و مهم‌ترین مراحل ثبت‌نام آنلاین هستند. سفارت کانادا تمامی مدارک را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و حتی در بسیاری از موارد صحت آنها را استعلام می‌گیرد، بنابراین، ارائه مدارک معتبر با رعایت صداقت و دقت، نقش اساسی در موفقیت در اخذ ویزای کانادا ایفا می‌کند.

 

ارسال مدارک و واریزی وجه سفارت

ارسال مدارک و واریزی وجه سفارت کانادا

در مرحله بعدی پس از تکمیل فرم روادید و تهیه مدارک، نوبت به بارگذاری مدارک در سایت سفارت می‌رسد. مدارک خود با کیفیت بالا و به‌صورت دقیق و کامل اسکن کنید و آنها را در سایت رسمی سفارت بارگذاری کنید. تا هزینه ویزا را پرداخت نکنید، درخواست شما به‌صورت رسمی به جریان نمی‌افتد، بنابراین این مرحله را با دقت انجام دهید. هزینه ویزای توریستی بسته به نوع آن متغیر است و پرداخت وجه باید با مسترکارت انجام شود. اگر مسترکارت ندارید می‌توانید از خدمات ویزای کانادای آژانس گردشگری ستاره ونک استفاده کنید تا دیگر نگران اشتباه پر شدن فرم‌ها، بارگذاری مدارک، اشتباه در پرداخت و عدم به جریان افتادن درخواستتان نباشید.

 

انگشت‌نگاری ویزای کانادا

بعد از ارسال مدارک و پرداخت وجه نوبت به تعیین کشور مورد نظر برای انگشت‌نگاری ویزای کانادا می‌رسد. شما می‌توانید از تمامی کشورهایی که سفارت کانادا در آنجا دفتر دارد، وقت انگشت‌نگاری بگیرید. به دلیل نزدیکی دفاتر ترکیه (استانبول و آنکارا)، امارات (دبی و ابوظبی) و ارمنستان (ایروان) به ایران وقت انگشت‌نگاری معمولاً از این کشورها گرفته شود. سپس از طرف سایت سفارت، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود. پس از دریافت ایمیل تا یک ماه مهلت دارید برای انگشت‌نگاری به نمایندگی سفارت کانادا (vac) در کشور مورد نظر مراجعه کنید. لازم است بدانید که این کشورها برای انگشت‌نگاری هیچ مزیتی بر یکدیگر ندارند و می‌توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

 

دریافت ویزا و پیکاپ پاسپورت

پیکاپ ویزای کانادا در واقع آخرین مرحله دریافت ویزای کانادا است. پس از انجام انگشت‌نگاری، جواب ویزا به‌طور متوسط بعد از یک هفته تا ۲ ماه از طریق ایمیل اعلام می‌‌شود. در صورت مثبت بودن جواب، بایستی مجدداً پاسپورت خود را برای دریافت مهر ویزای کانادا به سفارت کانادا تحویل دهید. یکی از خدمات آژانس‌های هواپیمایی ستاره ونک طی کردن این روند است. در واقع دیگر نیازی نیست برای ممهور کردن پاسپورت باری دیگر به کشور ثالث سفر کنید. آژان هواپیمایی ستاره ونک پاسپورت شما را دریافت کرده، به سفارت تحویل می‌دهد و پس از دریافت ویزا، آن را به شما می‌رساند. این روند پیکاپ ویزای کانادا نام دارد.

 

آشنایی با انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا، مجوز اقامت موقت در کانادا برای اهداف گردشگری، بازدید از اقوام و دوستان، شرکت در کنفرانس‌ها و سمینارها و سایر اهداف غیرکاری و غیرتحصیلی است. ویزای توریستی کانادا انواع مختلفی دارد که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین نوع ویزای توریستی کانادا را با توجه به نیازها و مدت اقامت مد نظرتان، انتخاب کنید.

 

ویزای توریستی ۵ ساله کانادا

ویزای توریستی 5 ساله برای کانادا یک گزینه عالی برای بازدیدکنندگانی است که قصد دارند در یک دوره پنج‌ساله به‌صورت مکرر به این کشور سفر کنند. این ویزا اجازه ورود چندگانه را می‌دهد، به این معنی که می‌توانید دریک بازه زمانی پنج‌ساله هر چند وقت یک ‌بار به کانادا سفر کنید. بااین‌حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که اعتبار ویزا با تاریخ انقضای پاسپورت شما مرتبط است. اگر قرار است پاسپورت شما در عرض دو سال منقضی شود، ویزای اعطایی فقط برای دو سال اعتبار خواهد داشت؛ بنابراین، اگر قصد دارید از ویزا برای پنج سال کامل استفاده کنید، مطمئن شوید که پاسپورت شما برای این مدت اعتبار دارد.

 

ویزای توریستی تضمینی کانادا

ویزای توریستی تضمینی کانادا

گزینه‌ای به اسم ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد چون حتی در صورت کامل بودن مدارک نیز این افسر سفارت است که تصمیم نهایی را در خصوص صدور یا عدم صدور ویزای کانادا می‌گیرد و هیچ شرکتی نمی‌تواند موفقیت در اخذ ویزا را صددرصدی تضمین کند. در واقع نام ویزای تضمینی وقتی به‌کاربرده می‌شود که دعوتنامه رسمی به مدارک متقاضی اضافه شود. علاوه بر این افزودن برنامه سفر دقیق نیز در این پروسه تأثیر بسیار مثبتی دارد. کارشناسان ویزای کانادا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک با دریافت دعوتنامه توریستی معتبر و تهیه برنامه سفر مناسب برای شما، شانس دریافت ویزای توریستی شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهند.

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا که با عنوان ویزای مخصوص والدین هم شناخته می‌شود. نوعی خاص از ویزای توریستی کانادا است که با هدف تسهیل سفر والدینی که فرزندان یا نوه‌شان در این کشور اقامت دارند یا شهروند کانادا محسوب می‌شوند،‌ در نظر گرفته شده است. سوپر ویزا به والدین این امکان را می‌دهد تا بیشتر در کنار عزیزان خود باشند. سوپر ویزا کانادا معمولاً به‌صورت چند بار ورود صادر شده و از زمان صدور ۱۰ سال اعتبار دارد و در هر بار ورود به کانادا می‌توانید به مدت ۲ سال در این کشور اقامت داشته باشد؛ اما ازآنجایی‌که پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال اعتبار دارند درصورتی‌که تازه آن را تمدید کرده باشید، اعتبار ویزا هم ۵ ساله خواهد بود.

 

سخن آخر
چه بخواهید از بازدید از آبشارهای نیاگارا لذت ببرید یا با اقوام و بستگان خود در کانادا ملاقات کنید، درهرصورت برای ورود به کانادا، باید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید. پروسه اخذ ویزای کانادا کمی پیچیده و چالش‌برانگیز است اما با کمک متخصصان ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک، می‌توانید با اطمینان و آرامش در این مسیر قدم بگذارید. این آژانس مجرب با دانش و تجربه خود به شما در فرآیند اخذ ویزا کمک می‌کند تا بتوانید سفری راحت و خاطره‌انگیز به کانادا داشته باشید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا