در مسیر تهران به وان در کدام هتل های تبریز اقامت کنیم؟

در مسیر تهران به وان در کدام هتل های تبریز اقامت کنیم؟

در سفر به وان در کدام هتل های تبریز اقامت کنیم

شهرهای زیادی در مرز ایران و ترکیه قرار دارند و مردم ایران تصمیم می‌گیرند تا از مسیر تهران به وان به این شهر توریستی در ترکیه سفر کنند. اما سوال اصلی که در ذهن مسافران ایجاد می‌ شود این است که در مسیر تهران به وان چه هتل‌ هایی در تبریز واقع شده‌ اند تا مسافران در این هتل‌ ها استراحت کنند!

هتل‌ های موجود در تبریز که برای مسیر تهران به وان ساخته شده‌ اند در یک متن کوتاه گنجانده نمی‌ شوند. در این مقاله قصد داریم هتل‌ هایی که در مسیر تهران به وان در تبریز قرار دارند را معرفی کنیم. با این مقاله مسافرانی که در مسیر تهران به وان قرار می‌ گیرند دیگر نیازی به نگرانی در این زمینه ندارند. با ما همراه باشید.

هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز به عنوان یکی از هتل‌ های سه ستاره شهر تبریز در خیابان امام خمینی واقع شده و در مسیر تهران به وان قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 تاسیس شده و دارای 5 طبقه است که در آن 47 اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان قرار دارد.

امکانات عمومی این هتل شامل نمازخانه، آسانسور، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، جعبه کمک‌های اولیه، تلویزیون در لابی، کپسول آتش‌نشانی، روم سرویس 24 ساعته، پله اضطراری، اعلام حریق، تاکسی سرویس، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، خدمات، رستوران ایرانی و اتاق چمدان است.

انواع اتاق‌ های این هتل شامل اتاق یک تخته بدون پنجره، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دبل، دو تخته تویین بدون پنجره، دو تخته دابل بدون پنجره، دو تخته دابل VIP، دو تخته تویین VIP، سه تخته، سوئیت سه تخته استودیو و سوئیت یک خوابه سه تخته می‌ باشد.

امکانات اتاق‌ ها شامل روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق، حمام و لوازم بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش می‌ باشد.

سالن صبحانه‌ خوری و کافی‌ شاپ هتل در طبقه اول واقع شده‌ است و در صورت اقامت در هتل امکان دسترسی به کافه‌ ها و رستوران‌ های خیابان مغازه‌ های سنگی نیز وجود دارد. پرسنل مجرب، فضای مدرن و دسترسی آسان هتل اهراب در ارائه اقامت خوبی برای مسافران و گردشگران شهر تبریز نقش دارد.

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز که در مسیر تهران به وان قرار دارد، یکی از بهترین و مرکزی‌ ترین هتل‌ های شهر تبریز، در منطقه‌ ای مناسب قرار دارد. با 13 طبقه و باقدمت تقریبی 50 سال، این هتل به عنوان اولین ساختمان بلند مرتبه در تبریز ساخته شده و توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی، طراحی و ساخته شده است.

با ساختاری استحکام بالا، این هتل یکی از قدیمی‌ ترین هتل‌ های شهر تبریز محسوب می‌شود. هتل گسترش تبریز، یک هتل چهار ستاره بین المللی است. در مسیر تهران به وان، در قلب شهر تاریخی تبریز، در منطقه چهار راه آبرسان واقع شده است.

در سال 1395، این هتل بازسازی و نوسازی شده است. هتل گسترش تبریز بهترین موقعیتی را در شهر دارد و از دسترسی آسان به مراکز تجاری، تفریحی، اماکن مذهبی، دیدنی و آموزشی شهر برخوردار است.

هتل گسترش تبریز دارای 150 اتاق و سوئیت متنوع است که از همه جاهای شهر چشم اندازی زیبا دارد. با سه رستوران جداگانه و آرام و دلنشین، این هتل انواع صبحانه و غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسرها و نوشیدنی‌ های سرد و گرم را برای مهمانان خود ارائه می‌ دهد.

مجموعه ورزشی-تفریحی هتل گسترش دارای استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و آب درمانی می‌ باشد و برای استفاده مهمانان به صورت رایگان در دسترس است و یکی از برترین هتل‌ های مسیر تهران به وان به شمار می‌ رود.

علاوه بر این، هتل گسترش تبریز در مسیر تهران به وان دارای یک تالار مراسمات مجلل و شیک و یک سالن دو منظوره کنفرانس و همایش است که با سیستم های صوتی و تصویری به روز و مناسب برای برگزاری مراسم‌ ها، نمایشگاه‌ ها و کنفرانس‌ هاست.

هتل گسترش تبریز همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ 24 ساعته، فروشگاه‌ های متنوع، آرایشگاه، خدمات لباسشویی، تاکسی سرویس، رمپ و ویلچر مخصوص معلولین و جانبازان را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌ دهد.

هتل گسترش تبریز با پرسنل مجرب و با دوستانه برای شما لحظاتی خوش را در اقامتتان فراهم می‌ کند. در مسیر تهران به وان سری به هتل گسترش بزنید و از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی تبریز

در مسیر تهران به وان می‌توانید هتل آزادی تبریز را مشاهده کنید. هتل آزادی تبریز یکی از هتل‌ های جدید در مرکز شهر تبریز است. این هتل چهار ستاره است و موقعیت خوبی دارد که به مسافران امکان دسترسی آسان به جاهای دیدنی و تاریخی شهر را می‌ دهد.

هتل زمانی به طور رسمی در سال 1397 افتتاح شد و همواره تلاش می‌ کند تا به مسافران اقامتی به یاد ماندنی ارائه دهد. هتل آزادی دارای 4 طبقه و 43 اتاق است و میزبان مسافران زیادی در طول سال می‌ باشد. مکانی که هتل قرار دارد، به مسافران امکان دسترسی به جاذبه‌ هایی مانند موزه آذربایجان، موزه مشروطه و مسجد کبود را می‌ دهد.

قرارگیری در مرکز شهر همچنین امکان دسترسی به مراکز خرید و بازارهای شلوغ تبریز را فراهم می‌ کند. مسافران می‌ توانند با استفاده از اتوبوس‌ های BRT یا تاکسی‌ های شهری به مقصد مورد نظر خود بروند. در ضمن، از فرودگاه شهید مدنی تبریز ترانسفر رایگانی برای مسافران فراهم شده است.

درباره امکانات عمومی هتل آزادی تبریز باید گفت که در لابی هتل، یک میز پذیرش 24 ساعته برای استقبال از مسافران وجود دارد. این لابی از اینترنت وای فای رایگان نیز پشتیبانی می‌ کند. برای مسافرانی که با خودرو سفر می‌ کنند، پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو در طبقات 1 و 2 در دسترس است.

هتل همچنین امکاناتی مانند فکس و فتوکپی، تور گردشگری، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش را در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. همچنین سالن اجتماعات و سالن کنفرانس نیز در هتل وجود دارد.

در مورد اتاق‌ ها و امکانات آن‌ ها، باید گفت که اتاق‌ های هتل آزادی تمیز و دلباز هستند. انواع اتاق‌ ها شامل اتاق‌ های یک تخته اکونومی و استاندارد، اتاق‌ های دو تخته توئین اکونومی و استاندارد و اتاق‌های سه تخته استاندارد است.

تمامی اتاق‌ ها دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌ آویز و حمام اختصاصی هستند. از دیگر امکانات اتاق‌ ها می‌ توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایش و سرمایش، تلفن و مینی بار اشاره کرد.

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار تبریز واقع در قلب شهر و در مسیر تهران به وان، در موقعیتی بسیار ملایم قرار دارد. به عنوان یک هتل 5 ستاره، شهریار امکانات فراوانی را برای راحتی و تفریح مسافران فراهم می‌ کند و اقامتی شگفت‌ انگیز به میهمانان ارائه می‌دهد.

این هتل در سال 1386 ساخته شده و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. با داشتن 10 طبقه و 202 اتاق، هتل شهریار همزمان می‌ تواند تا 600 میهمان را میزبانی کند. موقعیت این هتل در منطقه ائل گلی تبریز قرار دارد و با مدت زمان بسیار کوتاهی می‌ توانید به فرودگاه بین‌ المللی شهید مدنی تبریز دسترسی پیدا کنید.

از دیگر نقاط دیدنی در نزدیکی هتل می‌ توان به نمایشگاه بین‌المللی تبریز و پارک تاریخی ائل گلی اشاره کرد. برای رفتن به مرکز شهر، می‌ توانید از خودرو های شخصی یا تاکسی استفاده کنید. در ضمن، ایستگاه مترو شهریار در نزدیکی هتل قرار دارد و می‌ توانید با استفاده از آن به مرکز شهر و بازار تبریز برسید.

هتل شهریار تبریز امکانات عمومی فراوانی را برای مسافران در اختیار قرار می‌ دهد. با پرسنل آموزش دیده 24 ساعته، هتل شهریار به مسافران از سراسر ایران و جهان خدمات می‌ دهد. این هتل دارای 6 اتاق کنفرانس و سالن‌ های همایش برای برگزاری نشست‌ ها، همایش‌ ها و سمینار ها است.

پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو نیز در اختیار مهمانانی قرار می‌ دهد که با خودرو های شخصی خود به تبریز سفر می‌ کنند. امکانات دیگر از جمله آسانسور، نماز خانه، مغازه‌ ها و فروشگاه‌ ها، تجهیزات اداری مانند فتوکپی، فکس و پرینتر، تاکسی‌ سرویس، از اصلی‌ ترین امکانات این هتل است.

اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت‌ و برگشت به فرودگاه با هزینه، اتاق چمدان، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات رفاهی ویژه برای معلولین را می‌ توان از سایر امکانات این هتل دانست.

هتل شهریار تبریز دارای 200 اتاق و سوئیت است، که همگی به‌روز و کامل مجهز شده‌ اند. انواع واحد های اقامتی شامل اتاق تک تخته، اتاق دو تخته دو نفره، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دیپلمات دو نفره، سوئیت پرزیدنتال یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره است.

امکانات موجود در اتاق‌ ها شامل تلفن، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، میز تحریر، صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، اینترنت Wi-Fi، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار با هزینه، چای‌ ساز، آب‌ معدنی رایگان، رخت‌ آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات در داخل اتاق می‌ باشد.

هتل شهریار تبریز دو مجموعه ورزشی جداگانه دارد، هر یک دارای استخر و باشگاه بدنسازی پیشرفته‌ ای است که میهمانان می‌ توانند از آنها به‌ رایگان استفاده کنند.

هتل پارس تبریز

هتل پارس تبریز ائل گلی تبریز، یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های 5 ستاره ایران، با معماری شیشه‌ای زیبا و منظره‌ای دلنشین، در سال 1380 در بام شهر تبریز و در مسیر تهران به وان افتتاح شد. این هتل دارای 17 طبقه است و در زمینی به مساحت 37000 متر مربع و زیر بنای 28000 مترمربع ساخته شده است.

هتل پارس ائل گلی، عضو گروه هتل‌ های پارس، از موفق ترین واحد های اقامتی در تبریز است. موقعیت این هتل نیز بسیار عالی است. هتل در جنوب غربی تبریز و در امتداد بزرگراه شهید کسایی قرار دارد که به راحتی می‌ توان به سایر نقاط شهر دسترسی داشت.

علاوه بر این، هتل از هیاهوی شهر دور و در محیطی آرام و دلنشین واقع شده است، اما به مراکز خرید و جاذبه‌ های گردشگری مانند پارک و باغ وحش ائل گلی، مجموعه سورتمه سواری تبریز، پارک آبی، عمارت کلاه فرنگی، عمارت شاهگلی، مرکز همایش‌ های بین المللی تبریز، بسیار نزدیک است.

حتی رودخانه مهران، نمایشگاه بین المللی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مسجد کبود و بازار تبریز را می‌توان از جاذبه‌های نزدیک به این حال دانست. هتل پارس ائل گلی در نزدیکی باغ شاه گلی قرار گرفته و از طبیعت زیبای اطراف آن بهره می‌برد.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز 22.5 کیلومتر، تا ترمینال مرکزی 10.4 کیلومتر، تا ترمینال شمال غرب 21.9 کیلومتر و تا راه آهن تبریز 20.9 کیلومتر است.

هتل پارس تبریز یکی از هتل‌های پنج ستاره در شهر تبریز است که به تازگی بهره‌برداری شده است. این هتل تحت نظر مجموعه گروه هتل‌های پارس فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های تبریز شناخته می‌شود. موقعیت عالی این هتل در کنار پارک بزرگ ائل گلی، یکی از جاذبه‌های معروف تبریز، باعث محبوبیت آن بین مسافران شده است.

در مسیر تهران به وان یکی از برترین هتل‌ها پارس است. هتل پارس ائل گلی تبریز دارای 17 طبقه و 178 واحد اقامتی است. در عین حال که از ترافیک شهری و مناطق شلوغ دور است، به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مانند باغ وحش تبریز، پارک ائل گلی و پارک آبی هلیا دسترسی آسان دارد.

امکانات عمومی این هتل شامل اتاق‌های با اینترنت Wi-Fi رایگان، پارکینگ، آتلیه، آسانسور، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و نمازخانه می‌باشد. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است. همچنین برای کودکان، اتاق بازی وجود دارد.

در اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز، می‌توانید از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون و چای ساز استفاده کنید. ‌در این هتل، چندین رستوران مختلف نیز وجود دارد که انواع غذا‌های محلی و ایرانی را ارائه می‌دهند.

صبحانه در این هتل به صورت رایگان عرضه می‌شود. در مجموع، هتل پارس ائل گلی تبریز یک هتل بسیار مدرن و با امکانات کامل است که اقامتی راحت و لذت بخش را برای مسافران خود فراهم می‌ کند.

 

سخن پایانی

سالانه افراد زیادی در مسیر تهران به وان راهی سفر می‌ شوند و در طول مسیر تصمیم به اقامت و استراحت در هتل‌ های تبریز می‌ گیرند. از همین رو مقاله‌ ای جامع تهیه کردیم تا شما را با هتل‌ هایی که در مسیر تهران به وان و در شهر تبریز قرار دارند آشنا کنیم. امیدواریم از این طریق بتوانید اقامتی لذت‌ بخش در هتل‌ های معرفی شده تجربه کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا