بهترین سریال های ترکی

بهترین سریال های ترکی

معرفی 10 سریال برتر ترکی

آیا به دنبال لیستی از بهترین سریال های ترکیه ای هستید! سریال هایی که ابتدا در خانه مردم و سپس به قلب مردم راه پیدا کردند. حتی اگر تجربه سفر با تور استانبول و یا تور ترکیه را نداشته باشید، امروزه با تماشای سریال های ترکی با کلمات ترکی استانبولی، اسامی شهر های ترکیه و فرهنگ اهالی محلی ترکیه آشنا شده اید. همانطور که می دانید تقویت ذهن با فرا گرفتن یک زبان جدید ثابت شده و یادگیری یک زبان جدید باعث افزایش هوش و تقوت ذهن می گردد. از این رو با تماشای سریال های ترکیه ای حتی می توانید زبان ترکی استانبولی خود را تقویت کنید و در اوقات فراغت خود از تماشای یکی از بهترین سریال های ترکی لذت ببرید. از اسامی سریال های جدید ترکیه ای گرفته تا سریال های کلاسیک ترکیه، همه و همه در دیریم ترکیه در اختیار شماست. در اینجا با اسامی بهترین سریال های ترکی آشنا خواهید شد. حتی اگر قصد سفر با یکی از تورهای ترکیه را دارید، می توانید در مسیر سفر داستان کوتاهی از یکی از سریال های ترکی را برای همراهان و همسفران خود تعریف کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی 10 سریال برتر ترکی بپردازیم.

سریال ترکی عشق ممنوعه

Aşk-ı Memņa

سریال عشق ممنوعه، داستان عشق بی‌ حاصل با طرح دراماتیک اغراق‌ آمیز و کلاسیکی است که توسط ترکیه ساخته و پخش شد.  بهلول جوان و خوش‌ تیپ، عاشق همسر جدید و جوان پدرش می‌ شود و با گذشت زمان، او نیز عاشق بهلول می‌ شود و در ادامه ماجراهایی اتفاق می‌ افتد.

بهترین-فیلم-ها-و-سریال-های-ترکیه-3

سریال ترکی اولاجاق اوکادار

Olacak O Kadar

معروف‌ ترین فیلم ترکیه توسط Levent Kırca در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و به مدت بیست سال ادامه پیدا کرد. داستان های Olacak O Kadar به خاطر طنزشان مشهور بودند و همیشه از این سریال به عنوان سریالی بسیار سرگرم کننده و عالی نزد مردم ترکیه یاد می شود. پیشنهاد می شود سریال اولاجاق اوکادار ترکیه را از دست ندهید.

سریال ترکی بیزیمکیلار

Bizimkiler

یکی از طولانی‌ ترین فیلم‌ های تلویزیونی ترکیه، Bizimkiler بود که نگاهی درست و صادقانه به زندگی افرادی داشت که در یک محله زندگی می‌ کردند. از آنجایی که در دهه هشتاد تنوع زیادی در نمایش‌ های تلویزیونی ترکیه وجود نداشت، فیلم Bizimkiler مخاطبان زیادی پیدا کرد و محبوبیت بالایی نیز داشت.

سریال ترکی لیلی و مجنون

Leyla Ile Mecnun

یکی دیگر از نمایش‌ های موفق و عاشقانه تلویزیونی که در سال 2011 به نمایش گذاشته شد، فیلم لیلی و مجنون بود. مجموعه‌ ای کمدی که بر اساس داستان عشق حماسی لیلی و مجنون است. لیلی و مجنون در یک بیمارستان متولد می‌ شوند، و بعد ها وقتی بار دیگر با هم ملاقات می‌کنند، مجنون عاشق لیلی می‌شود، که از یک خانواده ثروتمند است و این باعث می شود که زندگی‌ اش کاملا متفاوت از قبل شود. سریال عاشقانه  لیلی و مجنون ترکیه را نیز حتما تماشا کنید. 

بهترین-فیلم-ها-و-سریال-های-ترکیه-2

سریال ترکی کاردش پای

Kardes Payı

Kardes Payı به دلیل طنز آکادمیک خود، یکی از محبوب‌ ترین فیلم‌ های تلویزیونی ترکیه در بین نسل جوان بود. این سریال طنز روایتی در مورد دو برادر لوله‌ کش است که می‌ خواهند با اختراعات خود به نوعی جهان را به مکان خوبی تبدیل کنند.

بهترین-فیلم-ها-و-سریال-های-ترکیه-0

سریال ترکی سوپر بابا

Super Baba

سریال خانوادگی ترکیه ای سیپر بابا یکی از فیلم‌ هایی است که اکثر مردم ترکیه از دوران کودکی خود به یاد می‌ آورند، سیپر بابا داستان پدری را روایت می‌ کند که پس از جدایی همسرش در پی ایجاد ارتباطی قوی با فرزندانش است.

بهترین-فیلم-ها-و-سریال-های-ترکیه-1

سریال ترکی آکینجی باهار

İkinci Bahar

İkinci Bahar یکی دیگر از نمایش های عاشقانه تلویزیونی کلاسیک با درخشش دو بازیگر تلویزیونی مشهور ترکیه، Şener Şen و Türkan Şoray است. داستان این فیلم حول زنی بیوه و مالک رستوران کبابی، علی حیدر است که عاشق آشپز بیوه خود می‌ شود.

سریال ترکی اروپا یاکاسی

Avrupa Yakası

اروپا یاکاسی سریال طنز بسیار محبوب ترکیه است که در بین سال‌های ۲۰۰۴ - ۲۰۰۹ پخش شد، اروپا یاکاسی روایت مشکلات سرگرم‌ کننده اسلی Asli، سردبیر مجله مد Avrupa Yakası و برادرش ولکان Volkan، خانواده‌ و همکاران او است.

سریال ترکی کورتلار وادیسی

Kurtlar Vadisi

کورتلار وادیسی Kurtlar Vadisi یکی از موفق‌ ترین سریال‌ های جنایی ترکیه، در مورد یکی از کاراگاهان ترکیه‌ای است که از یک هویت جعلی برای نفوذ به مافیا استفاده می‌ کند و با تهدید های بسیاری مواجه می‌ شود.

سریال ترکی محتشم یوزیل

Muhteşem Yüzyıl

البته، بدون صحبت کردن در مورد فیلم تاریخی Muhteşem Yüzyıl، فهرست فیلم های تلویزیونی ترکیه کامل نمی‌شود. این فیلم مجموعه‌ ای از داستان‌ های تاریخی بسیار موفق بر اساس زندگی سلطان عثمانی بزرگ، سلیمان کبیر Süleyman Magnificent و همسرش خرم سلطان است. این سریال با نام سریال خرم سلطان یا حریم سلطان نیز در بین مردم یاد می شود.

اگر دوست دارید که با لوکیشن فیلم‌ های معروف آشنا شوید، خوب است که از مطلب لوکیشن‌های فیلم گلادیاتور هم دیدن کنید.

آیا با زیباترین دیدنی های و پربازدید اماکن دیدنی ترکیه آشنایید؟ جاذبه های محبوب و رویایی ترکیه 

همه چیز درباره ترکیه، راهنمای ضروری و کامل سفر به ترکیه: راهنمای سفر به ترکیه

اسامی بهترین مراکز خرید ترکیه - بازارهای ترکیه: مراکز خرید بزرگ استانبول، آنکارا، آنتالیا... 
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا