بازارهای ارزان استانبول

بازارهای ارزان استانبول

بازارهای استانبول

استانبول یکی از معروف‌ ترین شهر های ترکیه و یکی از بهترین مکان‌‌ ها برای خرید است. جاذبه‌ های گردشگری عمده مانند بازار بزرگ و بازار ادویه مصر، گشت‌ و گذار تاریخی را با یک خرید خوب ترکیب می‌ کند. خرید یک فرش ترکی، همراه با گفتگوی جذاب و چند فنجان چای از تاجر فرش، یکی از تجربه‌ های اساسی گردشگری در این کشور است. خرید در شهر های بزرگی مثل استانبول با مراکز خرید متنوع و متعدد بسیار مشکل است زیرا وجود این گستردگی، انتخاب مرکز خرید با قیمت مناسب را گیج کننده و دشوار می‌کند. از این رو پیدا کردن مراکز خرید با کالا های خوب و قیمت مناسب یک هنر محسوب می‌شود. با این حال در استانبول هزاران هزار مغازه مختلف و مغازه‌ دار با تجربه وجود دارد که منتظر شکار و گمراه کردن شما هستند. اما همیشه راهی برای فرار از تله‌ های پیش بینی شده این فروشندگان وجود دارد. ما بهترین بازارهای استانبول و مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد تا لذت خرید مناسب با خیالی آسوده را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

بازار بشیکتاش استانبول

در دل منطقه بشیکتاش بازاری وجود دارد که در آن می‌ توانید مغازه‌ های مختلف و محبوبی را پیدا کنید. این مغازه‌ ها اجناس خوبی را در مناسب‌ ترین و ارزان‌ ترین قیمت عرضه می‌ کنند. همچنين در این بازار می‌ توانید لباس‌ های دسته دوم از گران‌ ترین برند های روز دنیا مانند Topshop و Asos، لباس‌ های شیک و ارزان قیمت، ادکلن، لوازم آشپزخانه و غیره را پیدا کنید. بازار بشیکتاش یک شنبه بازار محبوب است که در منطقه بشیکتاش واقع شده است. با ورود به بازار، رنگ‌ های بی‌ شمار و لبخند های دوستانه پذیرای شما خواهند بود. این بازار طیف شگفت انگیزی از کالا ها را ارائه می‌ دهد که گستره وسیعی از کالا ها از گوجه فرنگی گرفته تا جواهرات منحصر به فرد را پوشش می‌ دهد. با این حال غرفه‌ های پوشاک و منسوجات در اینجا به دلیل الگو های غیر معمول و قیمت ارزان، خریداران بیشتری را به خود جذب می‌ کنند. جدای از آن، بازار بشیکتاش جواهرات نفیس و نادری را به معرض نمايش می‌ گذارد. اگر قصد رفتن به این فروشگاه را دارید به اندازه کافی پول نقد داشته باشید زیرا اکثر فروشگاه‌ ها کارت اعتباری قبول نمی‌ کنند. اگر به دنبال خریدی ارزان در استانبول هستید، حتماً سری به این بازار بزنید تا در کنار خریدی ارزان، از نزدیک فرهنگ و زندگی مردم ترکیه را لمس کنید. شنبه بازار بشیکتاش مثل یک محله رنگارنگ است. بیش از 400 غرفه در یک ساختمان طبقاتی برپا شده است که طبقه اول آن برای خریداران مواد غذایی و طبقه دوم برای لوازم دیگر است. طبقه اول شامل میوه‌ ها و سبزیجات تازه فصلی، پنیر، زیتون، تخم‌مرغ تازه، غلات، ترشیجات و یک بخش کوچک ماهی تازه است. در طبقه دوم، انبوهی از لباس‌ها، ردیف‌ هایی از کفش‌ ها، جواهرات منحصر به‌ فرد از جمله حلقه‌ های بند انگشتی و منسوجات خانگی با کیفیت ارائه می‌ شوند.بازار بشیکتاش در تمام روز های هفته بسیار شلوغ بوده و پر از جمعیت است، از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که صبح زود را برای بازدید و خرید از این بازار انتخاب کنید.

بازار بشیکتاش استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، منطقه تکسیم، ایستگاه آکراترر Akaretler
بازار بشیکتاش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور استانبول ترکیه است که توسط همه بازدید کنندگان پیشنهاد می‌ شود. این مرکز خرید مخصوص کسانی است که می‌ خواهند اجناس خوب را در قیمت مناسب بخرند و از حراجی‌ های فوق العاده‌ ای خرید کنند.
در مرکز خرید ارزان بی اوغلو ایش انواع لباس‌ ها از برند های معتبری نظیر Zara ،H&M و Mango در رنج قیمت 25 لیر تا 30 لیر و انواع سوغاتی‌ های استانبول از لباس تا زیور آلات به چشم می‌ خورد.
بازار ماهی Beyoğlu که در کنار پاساژ چیچک و پاساژ آوروپا استانبول واقع شده است، خیابانی با 5 تا 6 فروشگاه ماهی تازه و بسیاری از رستوران‌ های غذاهای دریایی است. اگر چه نام آن بازار ماهی است، اما اجازه ندهید که شما را گول بزند زیرا در این بازار انواع و اقسام وسایل خوب را پیدا خواهید کرد.
آوروپا پاساجی - Avrupa Pasajı یکی از پاساژهای قدیمی استانبول است که در منطقه بی اوغلو استانبول قرار دارد. این پاساژ محل عرضه عتیقه‌ جات، منسوجات، سرامیک و چراغ‌ های تزیینی است.
پاساژ چیچک - Cicek Pasaji یکی از مکان‌ های زیبا در بی اغلو استانبول است. این پاساژ فقط برای رستوران‌ ها در نظر گرفته شده است، اما حتی اگر گرسنه نیستید، دیدن این بنای باشکوه را از دست ندهید. این پاساژ متشکل از سه طبقه می‌ باشد که تعداد کثیری از این مکان‌ ها به عنوان رستوران و کافه استفاده می‌ شود. تا به امروز مرمت‌ های متعددی در این مکان صورت پذیرفته است که آخرین مورد آن در سال ۲۰۰۵ می‌ باشد.

مرکز خرید بی اوغلو استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، اواسط خیابان استقلال

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

شنبه بازار باکرکوی استانبول

شنبه بازار در زبان ترکی Bakırköy Cumartesi Pazarı یا Bakırköy Açık Oto Pazarı گفته می‌ شود. این بازار یک بازار عمومی و یکی از بزرگترین بازارهای استانبول است و محصولات متنوعی مانند مبلمان، لباس، لوازم جانبی، میوه و سبزیجات را به فروش می رساند.
این بازار هر شنبه در استانبول، در منطقه باکرکوی در کنار مرکز خرید Marmara Forum برگزار می‌ شود. هر آخر هفته در روز های شنبه، بازار Bakırköy را از دست ندهید. در این بازار همه چیز از غذا گرفته تا لوازم دکوری خانه و لباس را با قیمتی ارزان تهیه کنید. اما علاوه بر فروش اجناس خوب با قیمت مناسب و فروشندگان محلی خونگرم، موضوع دیگری این بازار را جالب‌ تر از بقیه بازارهای استانبول کرده و آن هم مردان فروشنده در لباس‌ های زنانه است. این فروشندگان برای جلب مشتری لباس‌ های زنانه می‌ پوشند، کلاه‌گیس می‌ گذارند و به صورتی کاملاً جالب تغییر ظاهر می‌ دهند. حتی اگر قصد خرید ندارید تماشای فروشندگان این بازار، خنده را بر روی لبان شما خواهد آورد. در این شنبه بازار محصولاتی از قبیل انواع لباس و پارچه‌ های رنگارنگ و زیبا، لوازم خانگی، زیورآلات و جواهرات، میوه‌ها و سبزیجات تازه، مواد خوراکی و ماهی‌های تازه به فروش می‌ رسد. همچنین غذاهای محلی و به اصطلاح خیابانی هم در این بازار عرضه می‌ شود. این بازار حوالی ساعت 10 صبح روز های شنبه آغاز می‌ شود و تا ساعت 6 بعدازظهر ادامه دارد و معمولاً در ساعات پایانی، قیمت اجناس مختلف کاهش می‌ یابد. از آنجایی که خیابان باکرکوی معمولا شلوغ است، توصیه می‌ شود که وسایل با ارزش و سنگین با خود به همراه نداشته باشید.
به شما توصیه می‌کنیم که پیش از ترک کردن این بازار، یک فنجان چای خوشرنگ و خوش‌ طعم در کیوسک‌ های کنار این بازار بنوشید.

شنبه بازار باکرکوی استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، منطقه تکسیم، ایستگاه باریکوی، بازار باریکوی

بازار باکرکوی استانبول

بازار کادیکوی استانبول

یکی از بازارهای سنتی استانبول سه شنبه بازار کادیکوی است که در بخش آسیایی این شهر دوست داشتنی و جذاب قرار دارد. این بازار در سال 1969 به سبک عثمانی‌ ها شروع شد و در مرور زمان رنگ و بوی یونانی به خود گرفت. با این حال با گذشت زمان این بازار همراه با شهر گسترش یافت. این بازار در دسامبر 2008، از مکان سنتی به یک منطقه مدرن چهل هزار متر مربعی با کمتر از چهار هزار غرفه و یک پارکینگ به فیکیر تپه استانبول نقل مکان کرد. این بازار یکی از بازارهای ارزان قیمت استانبول است که تنها در روز های سه شنبه و جمعه باز است. در این بازار با کوهی از لباس روبرو می‌ شوید که معمولا به دلیل قیمت مناسب آنها در بین خانم‌ ها و مردان جوان محبوب است.

بازار کادیکوی استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، خیابان Bahariye در محله Kadıköy

بازار خرید کادیکوی استانبول

مرکز خرید ترکوز استانبول

پاساژ ترکوز یکی دیگر از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول است که در خیابان استقلال واقع شده و مارک‌ های معتبر ارزانی در آن یافت می‌ شود. در این مرکز خرید ارزان می‌ توانید انواع لباس‌ ها را در قیمت‌ های مناسب از برند های مختلف خریداری کنید. نرخ قیمت‌ ها در پاساژ ترکوز 3.5 لیره تا 20 لیره می‌ باشد. این بازار از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند Beyoglu و Silk-Art 81 و همچنین Republike Hrvatske ،Gunaydin ،Büyük Londra Oteli ،Vodafone و Doruk Eczanesi قرار گرفته است.

مرکز خرید ترکوز استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، منطقه تکسیم، خیابان استقلال

مرکز خرید ترکوز استانبول

نظرات کاربران
دیدگاه
  • MORTEZA ۱۳۹۸/۰۲/۲۱

    واسه امتحان خرداد خیلی عالیه ....... مرسی که هستین

    ۰
    ۰
  • سردبیر فاینداتور ۱۳۹۸/۰۲/۰۳

    سلام دوست عزیز این مطلب دقیقا سفرنامه است به احتمال زیاد معلم شما متوجه شدند که کپی کرده اید زیرا سفرنامه مشهد فاینداتور بسیار معروف است.

    ۰
    ۰
  • محمد ۱۳۹۸/۰۲/۰۲

    اصلا خوب نبود معلممون گفت اصلا سفرنامه نیست

    ۰
    ۰
  • ℳ.み.ム ۱۳۹۷/۰۳/۲۲

    مرسی 

    \\:  باس بنویسم برای امتحان خرداد  ://

    ۰
    ۰
  • مهران ۱۳۹۷/۰۳/۱۷

    خیلی خوب بود برای امتحان خردادم استفاده کردم 😁😁❤

    ۰
    ۰
  • مصطفی نوزوزی ۱۳۹۷/۰۳/۱۰

    عالی بود.واس امتحان نگارشم خیلی مفیده.

    ۰
    ۰
  • فـاـطمـه ۱۳۹۷/۰۳/۰۲

    خوب بود😊

    ۰
    ۰
  • ۱۳۹۷/۰۳/۰۱

    عالیه واسه امتحان فردام خیلی بدرد میخوره

    ۰
    ۰
  • هانیه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

    ۰
    ۰
  • سحر ۱۳۹۷/۰۲/۲۴

    زیبا بود















    ۰
    ۰
  • امیررضا ۱۳۹۷/۰۲/۲۴

    بسیار زیبا بود

    ۰
    ۰
  • Mobi ۱۳۹۷/۰۲/۲۱

    👌👌👌👌👌 به درد درسم خورد ممنون

    ۰
    ۰
  • گل ارا ۱۳۹۷/۰۲/۱۷

    خیلی به دردم خورد بازم مرسی

    ۰
    ۰
  • گل ارا ۱۳۹۷/۰۲/۱۷

    🙋عااااااااالیههه ممنون😘😘👋👋👋

    ۰
    ۰
  • علی عزیزی ۱۳۹۷/۰۲/۰۲

    عالی بود به درد درسه منم خورد😋

    ۰
    ۰
  • ida ۱۳۹۷/۰۱/۱۹

    ۰
    ۰
  • ابوالفضل پیرقلی ۱۳۹۷/۰۱/۱۸

    خیلی خوب بود به درد درسم خورد

    ۰
    ۰
  • نازنین ۱۳۹۷/۰۱/۱۴

    بسیار جذاب و خواندنی...

    ۰
    ۰
  • سوگند ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

    خیلی شیوا و عالی بیان کردید .

    ۰
    ۰
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا