جاذبه های گردشگری آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا

جاهای دیدنی آنتالیا

تور آنتالیا که یکی از تور های مسافرتی محبوب بین گردشگران است، به دلیل جاذبه های ویژه و منحصر به فردی که در آن نهفته، سالانه میزبان تعداد بیشماری توریست بوده و هست. استراحتگاه های مختلف، کافه ها و رستوران های متعدد در ساحل با انواع غذاهای محلی و بین المللی و انواع ورزش های آبی که در سواحل زیبا و چشم نواز آنتالیا وجود دارد باعث شده تا شاهد محبوبیت روز افزون سفر با تور ترکیه به آنتالیا باشیم. از این گذشته، آنتالیا حتی برای آنان که علاقه ای به ورزش های آبی ندارند نیز جذابیت های ویژه دارد، برای آنان که به ورزش کوهنوردی و کوه پیمایی کوه های سرسبزی در خط ساحلی ترکیه در ساحل دریای مدیترانه ترکیه علاقه مند هستند، سفر با تور ترکیه به شهر آنتالیا سفری فراموش نشدنیست. در طول سفر به آنتالیا غیر منتظره ها را تجربه خواهید کرد. آنتالیا بی اغراق یکی از بزرگترین مراکز توریستی - تفریحی ترکیه است. سفر با تور آنتالیا یکی از مسافرت های مقرون به صرفه و کم هزینه در مقابل دیگر تور های خارجی نظیر تایلند و دبی است. علاوه بر این به دلیل دارا بودن آب و هوای مدیترانه‌ ای و معتدل، همه فصله یک مقصد گردشگری پر طرفدار است.

سواحل آنتالیا

  • ساحل پاتارا (زادگاه بابانوئل)
  • ساحل ساید - side
  • ساحل الیمپیوس
  • ساحل آنالیا
  • ساحل کِمر
  • ساحل لارا (پرطرفدارترین ساحل)
  • ساحل و مجموعه تفریحی کُنی‌آلتی
  • ساحل تکیراوا
  • معروف ترین سواحل آنتالیا: 5 ساحل از زیباترین سواحل آنتالیا ترکیه 

آبشار ماناوگات آنتالیا

در طول سفر با تور آنتالیا حتما قسمتی از سفر خود را به تماشای آبشار زیبا و شگفت انگیز ماناوگات که یکی از معروف ترین آبشار های آنتالیا است اختصاص دهید. آبشاری که محل فوق‌ العاده‌ای برای گشت‌ و گذار است و می توان ساعت ها در طبیعت بکر آبشار نشست و به زیبایی های حیرت انگیزش خیره ماند. و این تنها جذابیت این آبشار نیست، بعد از استراحت زیر درختان صنوبر و لذت بردن از انرژی آبشار، از مزارع چای دیدن کنید و از خرید سوغاتی در مغازه های سوغات فروشی محلی لذت ببرید.

درختان پالم در جنگل های آنتالیا

در طول سفر با تور آنتالیا نمی توان از درختان انبوه پالم چشم پوشی کرد. منطقه ای با درختان ویژه که باعث متمایز شدن این ناحیه از دیگر مناطق دیدنی آنتالیا شده است.

مناطق تاریخی آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین که از قدیمی ترین مکان های سکونت انسان ها در کشور ترکیه می باشد، بی تردید یکی از مکان هاییست که نباید از تماشای آن عقب ماند. زیبایی های این غار زیبا چشم هر بیننده ای را مجذوب می کند. حتی اگر به مکان های تاریخی و باستانی علاقه ای ندارید، در طول سفر به آنتالیا، تماشای غار کارائین آنتالیا را از دست ندهید. ورودی این غار اسرار آمیز که با نور خورشید روشن می شود به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک نیز قرار دارد که در آن برخی از آثار باستانی با قدمت 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح را به نمایش گذاشته اند.

حمام رومی آنتالیا

حمام رومی آنتالیا که یکی از پر بازدیدترین مجموعه های باستانی و تاریخی ست، یکی از دلایل مهم محبوبیت تور آنتالیا است. این مکان تاریخی و دیدنی  در میان جنگل های درختان کاج قرار گرفته و دارای سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی است.

شهر باستانی لیکیه آنتالیا

در پیاده رو های شهر تاریخی لیکیه Lycian که در دامنه های شهر کِمِر Kemer واقع شده پیاده روی کنید و گشت و گذاری بی مانند با لمس تاریخ را در کوچه ها، خیابان ها، آمفی تئاتر ها و خانه های قدیمی تجربه کنید.

کسیک مناره آنتالیا

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته و در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته شده، به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد و با نام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر خوانده شد. این مکان تاریخی برای آنتالیا جایگاه ویژه ای دارد چرا که نمایانگر تاریخ کهن این شهر از زمان رومی ها، بیزانس، سلجوقیان و عثمانی ها تا به امروز می باشد.

ما راهنمای سفر به آنتالیا و ترکیه را که حاصل سالها تجربه در زمینه گردشگری آنتالیاست برای شما مسافران تور آنتالیا گردآوری کرده ایم تا برای داشتن سفری سهل و آسان و بی نظیر رهنمود و همراه شما باشیم.

جزایر توریستی استانبول ترکیه، لیست پر بازدیدترین جزایر استانبول ترکیه: 4 جزیره از زیباترین جزایر استانبول ترکیه

دیدنی های ترکیه، 15 جاذبه ای که پیش از ترک ترکیه باید دید: 15 مکان دیدنی از جاذبه های توریستی ترکیه

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا