مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید، علاوه بر دیدنی های منحصر به فرد آنتالیا متوجه میشوید که این شهر با مراکز خرید و دنیای مدرنش هر کسی را وسوسه به خرید می کند. شاید سوال کنید که برای خرید در آنتالیا چقدر پول احتیاج است! باید بدانید خرید کردن در آنتالیا هم می‌ تواند خیلی گران باشد و هم ارزان و معقول. همه چیز بستگی به حجم خرید شما و انتخاب مرکز خریدتان دارد. در بعضی از مراکز خرید آنتالیا می‌ توانید برند های ارزان‌ تر مثل lc waikiki را پیدا کنید یا از تولیدات خود ترکیه خرید هایی با قیمت مناسب انجام دهید.

جالب است بدانید که لذت خرید در بهترین مراکز خرید آنتالیا تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود چرا که تفریح، خریدی متفاوت و رستوران های عالی همه و همه در یک جا جمع شده اند. در ادامه با معروف ترین مراکز خرید آنتالیا آشنا خواهید شد.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

یکی از مراکز خرید برتر آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی با 4 طبقه، 150 فروشگاه و نمایندگی از برند های مختلف و مطرح دنیاست. مرکز خرید تراسیتی را در واقع می توان یک فروشگاه بسیار بزرگ با مغازه های متنوع از برند های مختلف در آنتالیا خواند. شهرت و محبوبیت تراسیتی در میان دیگر مراکز خرید آنتالیا بی دلیل نیست. در اینجا می توانید برای تمام افراد خانواده از بهترین پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل و تجهیزات را تهیه کنید. تراسیتی توانسته لقب بهترین مرکز خرید آنتالیا را نصیب خود کند.

در این مرکز خرید شاید نتوانید غذا های متنوعی در رستوران ها و کافی ها پیدا کنید، اما به شما توصیه می کنیم حتما سری به مک دونالد بی نظیر این مرکز خرید بزرگ بزنید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا کجاست

Fener Mah. Tekelioglu Cad. No:55 | Lara, Muratpasa, Antalya, Turkey

مرکز خرید مارکت آنتالیا

اMarkAntalya

از مراکز خرید بزرگ در آنتالیا می توان به مارکت آنتالیا اشاره کرد. در این مرکز خرید می توانید مشهور ترین برند ها را در بهترین قیمت ها خریداری کنید. در قلب آنتالیا و در بهترین مرکز خرید منطقه خرید کنید، نمایندگی 155 برند را می توانید در مرکز خرید MarkAntalya پیدا کنید و قلب تپنده فشن و تکنولوژی را به خوبی حس کنید.

علاوه بر خرید می توانید در رستوران ها و کافه های این مرکز اوقات خوشی را با دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید. رستوران هایی با معماری های مدرن و طراحی جذاب نیز در این مرکز خرید در دسترس هستند.

مرکز خرید مارکت آنتالیا کجاست

Tahilpazari Mahallesi, Kazim Ozalp Caddesi, No:84 | Muratpasa, Antalya 07050, Turkey

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

OzdilekPark Antalya

بی شک در کنار مکان های دیدنی آنتالیا، یکی دیگر از مهم ترین دلایل محبوبیت تور آنتالیا، لذت خرید اجناس مارک و با کیفیت در بهترین قیمت هاست. در میان مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا ار محبوبیت خاصی برخوردار است. در OzdilekPark به سینما بروید و بهترین فیلم ها را در در با روزترین تجهیزات تماشا کنید، در 30 رستوران و کافه این مرکز خرید بهترین غذا ها را بخورید و در طبقه دوم سرگرمی و پارک این مرکز خرید از مهیج ترین وسایل لذت ببرید.

برای خرید و تفریح می توانید هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب از 150 فروشگاه واقع در در مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا خرید کنید و لحظاتی جذاب را سپری کنید.

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا کجاست

Fabrikalar Mah. Fikri Erten Cad. No: 2 | Kepez, Antalya 07090, Turkey

مرکز خرید میگروس آنتالیا

Migros

همه اجناس برند و معتبر را یک جا در مرکز خرید میگروس آنتالیا، یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی پیدا کنید. اگر مسافر تور آنتالیا هستید و قصد خرید هم ندارید، بازدید از مرکز خرید میگروس آنتالیا را در برنامه سفر خود قرار دهید. این مرکز خرید هرساله میزبان میلیون ها گردشگر بوده و هست. وجود بیش از 130 برند در این مرکز خرید با تنوع گسترده ای از محصولات دلیل محبوبیت میگروس شده است. 

مرکز خرید میگروس آنتالیا کجاست

rapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

نظرات کاربران
دیدگاه
  • بهنام ۱۳۹۶/۰۷/۲۵

    شکلات های روسی خیلی خوشمزه هستند. حتی پیشنهاد خوبی برای سوغاتی هستند

    ۰
    ۰
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا