جاهای دیدنی استانبول در شب

جاهای دیدنی استانبول در شب

شهر استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان است که تفریحات بسیاری در این شهر وجود دارد. استانبول به‌عنوان زیباترین شهر ترکیه شناخته می‌شود و هر ساله گردشگران بسیاری در ایام مختلف سال به استانبول سفر می‌کنند.

وجود سواحل مختلف، مراکز خرید متنوع و مقاصد گردشگری توریستی استانبول را به یکی از مراکز تفریحی مهم تبدیل کرده است.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تفریحات شبانه استانبول صحبت کنیم و جاهای دیدنی استانبول در شب را معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی کامل با جاذبه‌های گردشگری استانبول در شب مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

میدان تکسیم؛ گشت‌و‌گذاری شبانه در قلب استانبول

میدان تکسیم یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی استانبول در شب است. بسیاری از مسافرانی که به استانبول سفر می‌کنند در هتل‌ها و اقامتگاه‌های اطراف میدان تکسیم اقامت دارند.

مسیر دسترسی به میدان تکسیم بسیار ساده بوده و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس متعددی در نزدیکی میدان تکسیم وجود دارد.

میدان تکسیم در اصل نماد جمهوریت مدرن ترکیه است و تندیس یادبود جمهوری در این میدان قرار دارد.

میدان تکسیم به‌عنوان محل برگزاری رویدادهای ملی مانند سالگرد استقلال ترکیه، جشن شب سال نو و بسیاری از جشن‌های ملی دیگر تبدیل شده است.

شب‌های میدان تکسیم بسیار زنده است و مردم محلی و مسافران برای پیاده‌روی، خرید یا شکم‌گردی و گذراندن اوقات فراغت به این محله مراجعه می‌کنند.

از زیبایی‌های میدان تکسیم می‌توان به وجود ساختمان‌های مدرن در کنار بناهای تاریخی قرن نوزدهم اشاره کرد که جلوه‌ای زیبا به این منطقه بخشیده است.

میدان تکسیم از جاهای دیدنی رایگان استانبول است که هر گردشگر و مسافری باید حتما از این مقصد در سفر به استانبول بازدید کند. توجه داشته باشید برای رزرو تور استانبول یا سایر شهرهای ترکیه می‌توانید از خدمات منحصربه‌فرد آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. شرکت طاهاگشت خدمات بسیار متنوعی در رابطه با تورهای گردشگری داخلی و خارجی ارائه می‌دهد.

پیاده‌روی در پل گالاتا؛ یکی از تفریحات آرامبخش شبانه در استانبول

از جمله تفریحات مجردی استانبول یا خانوادگی می‌توان به پیاده‌روی در منطقه گالاتا اشاره کرد. پیاده‌روی روی پل گالاتا در عصر و شب تجربه بی‌نظیری از سفر به استانبول است که به هیچ‌وجه نباید آن را از دست داد.

پل گالاتا محله‌های مختلف قسمت اروپایی استانبول را به یکدیگر متصل می‌کند. پل گالاتا یکی از پاتوق‌های مردمان محلی است و مکانی مناسب برای آشنایی با زندگی و فرهنگ مردم ترکیه است.

توجه داشته باشید لذت تماشای غروب در تور ترکیه روی این پل تجربه بسیار منحصربه‌فردی خواهد بود و حتما ساعات نزدیک به غروب را از روی پل گالاتا مشاهده کنید.

از آن‌جایی که پل گالاتا یکی از شریان‌های اصلی استانبول است، مراکز خرید و رستوران‌های بسیار مختلفی در این منطقه وجود دارد. یکی از جاهای دیدنی استانبول در شب پل گالاتا است و در سفر به استانبول حتما از این محله توریستی بازدید کنید.

پیاده‌روی در پل گالاتا

تفریحات هیجان‌انگیز در کافه های شبانه استانبول

یکی از تفریحات لاکچری استانبول گشت و گذار در کافه های شبانه استانبول است. شب‌های همیشه زنده استانبول در کلاب‌های شبانه تماشایی است. معمولا بیشتر کلاب‌های شبانه فضایی بزرگ و تماشایی دارند و بهترین و لذیذترین غذاها و نوشدنی‌ها در کافه های شبانه استانبول سرو می‌شود.

معمولا خواننده‌های معروفی در کافه‌های شبانه موسیقی زنده و شاد را اجرا می‌کنند و در برخی اوقات معروف‌تری دی‌جی‌های ایرانی و ترکی در این کلاب‌ها برنامه‌های شاد موسیقی را برگزار می‌کنند.

البته باید توجه داشته باشید برای حضور در کافه‌های شبانه استانبول باید مبلغی نیز پرداخت کنید و بعضی از کلاب‌ها ممکن است هزینه بالایی بابت ورودی یا سرو غذا از شما دریافت کنند.

همچنین ایام آخر هفته معمولا فضای کافه‌های شبانه پر است و باید از چندین روز قبل اقدام به رزرو کنید. در نظر داشته باشید برای استعلام قیمت یا خرید بلیط هواپیما استانبول و سایر شهرهای توریستی از سایت و خدمات آژانس هواپیمایی طاهاگشت می‌توانید استفاده کنید.

طاها گشت برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی بسیاری است که خدمات بسیار گسترده و عالی را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد.

گشتی با کشتی‌های تفریحی کروز؛ از تفریحات لاکچری استانبول

یکی از تفریحات خاص و شبانه استانبول، سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی و کروز است. تنگه بسفر یکی از زیباترین جاهای دیدنی استانبول است که دو قسمت اروپا و آسیای استانبول را به یکدیگر متصل می‌کند. یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی استانبول در شب کشتی‌های کروز تنگه بسفر است. تنگه بسفر در حدود 30 کیلومتر طول دارد و شامل چندین اسکله مختلف می‌شود. گردشگران و مسافران می‌توانند بلیط کشتی‌های تفریحی و کروز را از آژانس‌های مسافرتی یا مراکز گردشگری استانبول تهیه کنند.

از جمله تفریحات کشتی‌های کروز می‌توان به اجرای موسیقی زنده، خدمات شام، اجرای نمایش رقص سماع و نمایش‌های سنتی ترکی اشاره کرده. سفر با کشتی تفریحی یکی از تجربیات خاص و شگفت‌انگیزی است که باید هر گردشگری در سفر به استانبول تجربه کند.

گشتی با کشتی‌های تفریحی کروز

گشت شبانه در مراکز خرید استانبول؛ تفریحی پرخرج و لذت‌بخش

گردشگران بسیاری هستند که برای خرید پوشاک به استانبول سفر می‌کنند و مراکز خرید استانبول مهم‌ترین قسمت سفر آن‌ها محسوب می‌شود. دسترسی به مراکز خرید استانبول بسیار ساده است و با مترو و وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به راحتی می‌توان به مهم‌ترین مرکزهای خرید استانبول دسترسی پیدا کرد.

معمولا مراکز خرید بزرگ و مهم استانبول تا پاسی از شب باز هستند و خدمات متنوع خود را به مشتریان ارائه می‌دهند. تقریبا همه نوع کالایی مانند پوشاک مردانه، زنانه، محصولات آرایشی، اسباب‌بازی و لوازم الکترونیکی در مراکز خرید استانبول وجود دارد.

توجه داشته باشید که برخی از پاساژها و مراکز خرید استانبول امکاناتی مانند شهربازی سرپوشیده، سالن‌های مجهز سینمایی، سالن بولینگ، پیست یخ، هایپر مارکت‌های بزرگ و آکواریوم‌های تماشایی و زیبایی دارند؛ در نتیجه مراکز خرید استانبول را نیز می‌توان به‌عنوان جاهای دیدنی استانبول در شب معرفی کرد.

لذت سفر به استانبول؛ با استفاده از خدمات  آژانس هواپیمایی طاهاگشت

در این مقاله در رابطه با جاهای دیدنی استانبول در شب صحبت کردیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین مقاصد گردشگری استانبول در شب داشتیم. شهر استانبول و ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایرانیان است که در بیشتر مواقع سال مسافران بسیاری به ترکیه سفر می‌کنند.

انتخاب بهترین تور گردشگری و شرکت هواپیمایی برای سفر به ترکیه بسیار مهم است. آژانس هواپیمایی طاهاگشت از جمله بهترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی است که خدمات بسیار عالی و متنوعی در رابطه با تورهای داخلی و خارجی به گردشگران ارائه می‌دهد.

در سایت اینترنتی طاها گشت به نشانی tahagasht.com می‌توانید کلیه تورهای گردشگری ایرانی و خارجی را با جزئیات کامل و قیمت مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا