تفریحات رایگان استانبول

تفریحات رایگان استانبول

تفریحات رایگان در استانبول

سفر با تور ترکیه، سفر به شهر ساختمان های بی نظیر تاریخی و موزه های با ارزش دنیاست. مکان های دیدنی و گردشی استانبول کم نیست و هزینه ورودی هر یک از آنها مشخص است. اما جالب است بدانید که ورودی و تماشای برخی از آنها در روزهای مشخص کاملا رایگان است و بازدید برای عموم آزاد می باشد. در طول سفر با تور ترکیه، در شهر استانبول تفریحات جالب زیادی وجود دارد که در هیچ یک نیازی به کیف پول شما نیست. بازدید از این جاذبه ها و لذت بردن از سفر به طور رایگان را می توان یکی از بهترین راه ها برای کم کردن هزینه های سفر به ترکیه خواند. در ادامه با این 7 تفریح رایگان در استانبول ترکیه آشنا می شوید. با ما همراه باشید. 

موزه مدرن استانبول

Istanbul Modern

موزه مدرن استانبول یکی از مهم ترین مراکز موزه معاصر برای اهالی ترکیه و همچنین توریستان تور ترکیه است. درواقع بازدید از موزه مدرن استانبول یک تجربه عالی و ضروری برای هنرمندان محسوب می شود. همچنین جالب است بدانید که بازدید از این موزه هر پنجشنبه به صورت کاملا رایگان است و بازدید برای عموم آزاد است. بنابراین در طول سفر با تور ترکیه می توانید یک روز کامل را به نگاه کردن به هنر های زیبا بدون پرداخت حتی یک سکه بگذرانید.

موزه مدرن استانبول کجاست

 ترکیه، استانبول، کاراکوی، Caddesi Antrepo No.4

دیدنی-های-استانبول-ترکیه-2

موزه ملی نقاشی استانبول

The Museum of Painting and Sculpture

موزه نقاشی و مجسمه سازی استانبول اولین موزه هنر در ترکیه است. نقاشی ها و مجسمه ها در سال 1937 توسط آتاتورک تاسیس و آثار هنرمندان ترکیه مربوط به قرن های 19 و 20 نظیر عثمان حمدی بی و بدری رحمی را به نمایش گذاشت. در طول سفر با تور ترکیه، اگر می خواهید به طور رایگان از موزه نقاشی و مجسمه سازی استانبول دیدن کنید، روزانه بین 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر به جز یکشنبه و دوشنبه به بازدید از موزه ملی نقاشی استانبول بروید.

موزه ملی نقاشی استانبول کجاست

 ترکیه، استانبول، بشیکتاش، آکاتلار دُرای، موزه نقاشی استانبول

 

موزه پرا استانبول

Pera Museum

موزه خصوصی پرا استانبول واقع در یک ساختمان زیبای قرن نوزدهم می باشد. این ساختمان در گذشته ساخته شد تا به عنوان هتل بریستول مورد استفاده قرار گیرد. در موزه پرا می توانید شاهد نقاشی های شرق شناسی، هنر آناتولی و کاشی و سرامیک Kütahya و همچنین نمایشگاه های موقت استانبول باشید. برخی از نمایشگاه های معاصری که در این موزه برگزار شد، در بردارنده آثار هنرمندان مشهوری نظیر اندی وارهول، جوآن میرو، فریده کوهلو و پابلو پیکاسو بوده اند. بازدید از موزه پرا استانبول هر شب جمعه بین 6 تا 10 بعدازظهر برای عموم آزاد است. از این رو توریستان تور ترکیه بدون پرداخت هزینه ای می توانند از آثار موزه بازدید کنند.

موزه پرا استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، تپه باشی، Meşrutiyet Caddesi No.65

 

گالری سالت استانبول

Salt Galata

استانبول یک معماری منحصر به فرد، یک کتابخانه بی نظیر و نمایشگاه است. گالاتا در واقع یک موسسه فرهنگی است که در یک ساختمان قدیمی بانک عثمانی واقع شده است. در داخل سالت گاتالا بخش های مختلفی از جمله کتابخانه، رستوران، کافه، کتاب فروشی، گالری هنر و موزه عثمانی وجود دارد. در طول سفر با تور ترکیه، به راحتی می توانید یک روز کامل را در این ساختمان فرهنگی و هنری خوشی بگذرانید. بازدید از ساختمان گالاتا رایگان است.

گالری سالت گالاتا کجاست

 ترکیه، استانبول، کاراکوی، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.11

دیدنی-های-استانبول-ترکیه-3

گالری هنر استانبول

Art Galleries on İstiklal Street

بازدید از گالری هنر استانبول واقع در خیابان استقلال همیشه آزاد است و بنابراین یک تفریح مناسب برای آنهایی محسوب می شود که می خواهند مقرون به صرفه به ترکیه سفر کنند. در استانبول گالری های هنری زیادی را در خیابان استقلال خواهید دید. از معروف ترین گالری هنر می توان به گالری آپارتمانی Apartmami ،Galeri Zilberman ،Galerist Galeri Nev İstiklal و Arter یکی دیگر از گالری های معاصر اشاره کرد.

 

محله بالات استانبول

Balat

یکی از مکان های رنگارنگ و قدیمی استانبول محله بالات می باشد. می توانید یک روز کامل را در شهر بالات بدون پرداخت هزینه ای سرگرم باشید. نگاهی به ساختمان کالج ارتودکس فانار یونانی بیندازید، یک شمع را در کلیسای سنت جورج روشن کنید و از زیبایی کلیسای بلغاری سنت استفان و همچنین خانه های زیبای بالات که متعلق به شهر بورژوازی و خانواده یونانی ارتدکس هستند لذت ببرید.

دیدنی-های-استانبول-ترکیه-4

مسجد زیرک استانبول

Zeyrek Mosque

مسجد زیرک استانبول یکی از مکان های دیدنی منحصر به فرد و زیبای ترکیه است. این مسجد به عنوان صومعه پانتئون، که متشکل از دو کلیسای سنتی Orthodox شرقی و یک کلیسا بود، استفاده شده است. مسجد زیرک دومین ساختمان باستانی و مذهبی باقی مانده توسط بیزانس است. این مسجد پس از حجیه سوفیا ساخته شد، اما زریک بعد از سقوط قسطنطنیه به مسجد تبدیل شد.

مسجد زیرک استانبول کجاست

ترکیه، استانبول، خیابان عبدالله، مسجد زیرک استانبول

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا