فستیوال های تابستانه استانبول

فستیوال های تابستانه استانبول

فستیوال های استانبول در تابستان

با شروع گرمای تابستان سفر با تور استانبول نیز داغ و داغ تر می شود. اگر شما هم جزو آن از توریستان خوش ذوقی هستید که در این تابستان قصد سفر به شهر اوراسیایی جهان، استانبول را دارد، باید بدانید که سفری لذت بخش و فوق العاده ای در انتظار شماست. یک هفته از تابستان برای لذت بردن از اماکن تفریحی و گردشگری استانبول فرصت کم، اما موقعیت بسیار عالی برای یک تجربه فراموش نشدنیست چرا که در کنار دیدنی های نفس گیر شهر، فستیوال و جشنواره های تابستانه استانبول نیز به جاذبه های شهر اضافه می کند. این سفر، سفری مختص به شما در ترکیه است. سفر تابستانه خود با تور استانبول را به گونه ای تمام کنید که در یکی از جشنواره ها و یا فستیوال های داغ و متنوع استانبول حضور داشته باشید.

فستیوال خرید استانبول

حتی اگر به استانبول سفر نکرده باشید حتما آوازه مراکز خرید استانبول به گوشتان خورده است و خود را برای خریدی لذت بخش آماده کرده اید و اما اگر در طول تابستان به استانبول سفر می کنید، جشنواره خرید استانبول از باید های سفر به ترکیه است. هر روز بیشتر مراکز خرید تا نیمه های شب باز هستند. استانبول شهری زنده و موقعیتی باورنکردنی برای عاشقان خرید است. در طول فستیوال خرید، مراکز خرید استانبول اجناس مارک با تخفیف های باور نکردنی ارائه می دهند و این باعث شده تا استانبول به شهری محبوب برای دوستداران خرید تبدیل گردد. این فرصت را از دست ندهید و لذت خریدی ارزان در مراکز خرید بزرگ استانبول نظیر مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول و مرکز خرید زورلو را از دست ندهید. در فستیوال خرید استانبول رویدادهای خاص و مدل های جدید نیز نمایش داده می شود.

زمان برگزاری این فستیوال از 8 تا 30 ژوئن می باشد.

و اما پس از خرید خستگی جان را حتما با غذایی دلچسب ترکی در یکی از رستوران های خوب استانبول به در کنید. نگران هزینه صرف غذا در این شهر نباشید چرا که در  استانبول برای همه با هر بودجه ای انتخابی مناسب وجود دارد. 8 رستوران ارزان استانبول ترکیه

لازم به ذکر است که اگر به دنبال یک هتل های نزدیک به مراکز خرید استانبول هستید، The House Hotel Nisantasi یک گزینه مناسب و یک هتل با طراحی شیک در نزدیکی شهر Cemil Topuzlu Open Theater می باشد و تنها در فاصله کمی از مراکز خرید استانبول قرار گرفته است.

فستیوال-تابستانه-استانبول-ترکیه

فستیوال موسیقی کلاسیک استانبول

در حومه آسیایی در محله کادیکوی استانبول، سالن زیبای اپرای سوریای 1920، خانه مجموعه ای از آهنگ های موسیقی هنرمندان و توریستان مشهور ترک و ستاره های باله است.

زمان برگزاری فستیوال موسیقی استانبول اواسط ماه آگوست می باشد. 

با سفر به استانبول در مراسم کنسرت موسیقی های متنوع و کلاسیک استانبول شرکت کنید.

فستیوال-تابستانه-استانبول-ترکیه-1

فستیوال فتح 1453 استانبول

فستیوال فتح عثمانی در زمان قسطنطنیه سالانه در استانبول برگزار می شود. در این فستیوال شاهد نمایش های گروه راهپیمایی مردان عثمانی، نمایش های آتش بازی و دیگر نمایش های سرگرم کننده خواهید بود. این فستیوال معمولا در بسفر برگزار می گردد.

زمان برگزاری فستیوال فتح استانبول در 29 ماه مِی است.

فستیوال-تابستانه-استانبول-ترکیه-جشن های-استانبول

جشنواره موسیقی استانبول

با تور تابستانه استانبول از فستیوال اُرکس ترکیه و ارکس بین المللی لحظاتی شاد و اما متفاوت را تجربه کنید. همه ساله تقریبا حدود 22 کنسرت در این شهر برگزار می گردد و در سرتاسر شهر جشن های شادی ترتیب داده می شود.

زمان برگزاری این جشنواره از 4 تا 29 ژوئن می باشد.

فستیوال-تابستانه-استانبول-ترکیه-جشن های استانبول-1

نمایشگاه ماشین آلات استانبول

نمایشگاه فوق العاده ماشین آلات از مجموعه هنری معاصر رنو در مرکز هنر شهر در استانبول مدرن برگزار می گردد. نمایشگاه های موقت دیگری نظیر نمایشگاه Close Quarters نیز در استانبول مدرن برگزار می شود. دیگر گالری های عکاسی از عکاسان مشهور ترکیه نیز در استانبول مدرن ترکیه برگزار می گردد. از جمله محصولات نمایشگاه می توان به گروه محصولات مخلوط کن سیمان، تجهیزات ساخت و ساز، ساندویچ پانل، وسایل نقلیه ساخت و ساز، دریل، بیل، لودر کم، ماشین آلات معدن، تجهیزات ساخت و ساز جاده، کامیون، ویبراتور اشاره کرد.

هتل نزدیک به استانبول مدرن - هتل ریچموند تنها به فاصله یک پیاده روی کوتاه از مدرن استانبول فاصله دارد. در هتل می توانید یک منظره همیشه شلوغ از شهر را نیز ببینید.

نمایشگاه مراقبت و زیبایی استانبول

بزرگ ترین نمایشگاه لوازم آرایشی در منطقه با بیش از هفت هزار بازدید کننده حرفه ای از سراسر دنیاست. ماه آپریل 2018 یعنی 23 فروردین الی 11 اردیبهشت زمان برگزاری لوازم آرایشی و مراقبت پوستی در شهر زیبای استانبول است. از محصولاتی که در نمایشگاه لوازم آرایشی و مراقبت پوستی استانبول BeautyEurasia خواهید دید می توان به محصولات بهداشتی زیبایی نظیر فیلر، تجهیزات بهداشتی، محصولات مراقبت شخصی، عطر و دئودورانت، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی حرفه ای، محصولات مراقبت از مو اشاره کرد. در طول سفر خود در کنار بازدید از اماکن دیدنی استانبول، حتما از نمایشگاه لوازم آرایشی استانبول نیز دیدن کنید.

با مشهور ترین و مفرح ترین فستیوال های ترکیه آشنا شوید: فستیوال ها و جشنواره های فصلی ترکیه

کلمات پر کاربرد ترکی استانبولی در سفر به ترکیه: زبان ترکی استانبولی در سفر با تلفظ

در سفر به ترکیه از مراکز خرید استانبول چه سوغاتی بخرم؟ سوغات ترکیه

معرفی 5 کافه خوب در استانبول ترکیه: بهترین کافی شاپ در استانبول ترکیه
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا