آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول

آکواریوم فلوریا استانبول

اگر قصد سفر به استانبول ترکیه را دارید خود را برای سفری پر شور و هیجان آماده کنید. مکان های دیدنی و جذاب استانبول کم نیست و گاها برای از دست ندادن چیزی مجبورید در یک روز از چند مکان گردشگری دیدن کنید. درست است که همه مکان های تفریحی استانبول جذاب هستند، اما با برنامه ریزی درست و انتخاب بین مکان های دیدنی یا توجه به علایق خود، می توانید بدون از دست دادن چیزی تنها از برترین ها بازدید کنید تا با انرژی بیشتر سفر خود را سپری کنید و متقبل هزینه کمتری  شوید. یکی از همین برترین مکان های دیدنی استانبول که مطابق سلیقه هر فرد با هر علایقیست، آکواریوم استانبول است.

بی اغراق اگر استانبول را بدون بازدید از آکواریوم استانبول ترک کنید، پس از سفر پشیمان خواهید شد! پس با ما همراه باشید تا با این مکان تماشایی و حیرت انگیز بیشتر آشنا شوید.

Istanbul-Akvaryum-10

بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا

در مقایسه با دیگر آکواریوم های موجود در دنیا که دنیای زیر آب را به نمایش می گذراند، این آکواریوم از جدید ترین آکواریوم های دنیاست که به دلیل وجود آکواریم های موضوعی با تم های مختلف و فضای آموزشی و تفریحی مختلف قابل قیاس و مقایسه با دیگر آکواریوم های دنیا نیست. آکواریوم استانبول با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و در لیست بزرگ ترین آکواریوم های دنیا قرار می گیرد.

Istanbul-Akvaryum-11

بزرگی و تنوع ماهی ها در آکواریوم این مکان را به دیدنی ترین ها بدل کرده است. با سفر به استانبول از آکواریوم استانبول و از این شهر زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

در هر قسمت تم مختص به مکان جغرافیایی را خواهید دید. در واقع با بازدید از این دنیای آبی نه تنها از اعماق دریا های زیبای سرتاسر دنیا عبور خواهید کرد، بلکه فرهنگ تاریخی و معماری آن سرزمین را نیز خواهید دید. فضای هر آکواریوم به گونه ای طراحی، دیزاین و نور پردازی شده که به خوبی حس ورود به دنیایی دیگر را به بازدید کنندگان منتقل کند.

آکواریوم فلوریا استانبول توسط متخصصین مدیریت شده و نگهداری و فضای این آکواریوم مطابق آخرین استاندارد های روز دنیاست. تمام موجودات آبی زنده این آکواریوم به زندگی خود در محیطی سالم و کاملا شبیه سازی شده به دنیای واقعی خود نگهداری می شوند تا در کنار حفاظت از این موجودات، بشر شاهد زیبایی ها و زندگی آنها نیز باشد.

Istanbul-Akvaryum-9

معرفی آکواریوم فلوریا استانبول

میزان آب آکواریوم استانبول 7 هزار متر مربع در مجموع 66 تانک.

یک سفر 1.2 کیلومتری از دریای سیاه به اقیانوس.

دارای سینمای 5 بعدی با تکنولوژی صوتی و تصویری فوق العاده به همراه فضا سازی باد، مه و باران.

غرفه های سوغاتی استانبول با مساحت 470 متر مربع در آکواریوم استانبول.

درای 3 کافه تریا در مسیر بازدید از آکواریوم استانبول، با نوشیدن یک چای و یا قهوه ترکی در کنار باقلوای اصیل ترکیه خستگی راه را به در کنید و با انرژی تازه به بازدید از ادامه مسیر بپردازید.

آکواریوم دارای یک رستورانی با فضای حیرت انگیز است که از یک سو منظره ای از کانال پاناما و از سویی دیگر می توانید شاهد منظره ای از دریا باشید.

Istanbul-Akvaryum-8

امکانات آکواریوم فلوریا استانبول

راهروی آیینه ای در آکواریوم فلوریا استانبول - می توانید در میان راهروهای آیینه ای گم شوید و سعی کنید تا در کنار ماکت مسافرین راه خود را پیدا کنید.

Istanbul-Akvaryum-7

غواصی با کوسه ها در آکواریوم فلوریا استانبول - اگر می خواهید تجربه غواصی در آتلانتیک را در استانبول تجربه کنید و با کوسه شنا کنید، غواصی در دنیای کوسه های آکواریوم فلوریا تجربه ای جدید و بسیار هیجان انگیزیست که هر کسی به دنبال آن است. تنها کافیست از طریق آدرس : dalis@istanbulakvaryum.com وقت قبلی خود را برای تفریحی دیوانه وار رزرو کنید. همه افراد بالای 14 سالی که دارای بیماری تنفسی نیستند می توانند شنا با کوسه ها را تجربه کنند.

هزینه غواصی با کوسه ها در آکواریوم فلوریا - هزینه غواصی به ازای هر فرد 300 لیر می باشد.

Istanbul-Akvaryum-7

پرواز با فلای راید - با فلای راید به آسمان ها سفر کنید و فراتر از آنچه که در زمین میبینید تماشا کنید. سرتاسر ترکیه را با هلیکوپتر ببینید، در این تور هلیکوپتر برترین مکان های دیدنی ترکیه را از زیبا ترین زاویه تماشا خواهید کرد و این تنها یک سفر نیست، تجربه ای جدید هم هست. همچنین از شهر افسوس به نمروت، از شهر باستانی یونانی به پاموکاله، کاپادوکیه سفر کنید.

غذا دادن به ماهی ها در آکواریوم فلوریا استانبول - غذا دادن به ماهی ها را از دست ندهید. هر روز از ساعت 15 زمان غذا دادن به ماهی های متنوع این آکواریوم است. این بهترین زمان است تا شاهد زیباترین نمایش عمرتان باشید.

غذا دادن به انواع کوسه ها، کوسه های سفید هر روز به جز روز های دوشنبه در ساعت 11 صبح رو به روی تونل پاناما. 

غذا دادن به کروکدیل ها و تمساح ها هر شنبه در ساعت 4 بعد از ظهر. 

غذا دادن به ببر کوسه های ماسه ای در روز های چهارشنبه و یکشنبه در ساعت  2:30 ظهر واقع در قسمت آتلانتیک غربی.

Istanbul-Akvaryum-6

Istanbul-Akvaryum-6

کلاس های غواصی در دریا - کسانی که دوره غواصی در آکواریوم فلوریا استانبول را بگذرانند به آنها مدرکی معتبر داده شده و به آنها اجازه غواصی با کوسه های آکواریوم فلوریا استانبول داده می شود.

مسیر آکواریوم فلوریا

دریای سیاه

تنگه استانبول

تنگه داردانل

دریای اژه

کانال سوئز

دریای سرخ

گرمایش جهانی

دریای مدیترانه

تنگه جبل الطارق

شرق اقیانوس اطلس (آزادی، کشتی غرق شده)

اواسط آتلانتیک

غربی اقیانوس اطلس

کانال پاناما

اقیانوس آرام

ناتیلوس (زیردریایی)

جنگل بارانی

Istanbul-Akvaryum-5

Istanbul-Akvaryum-4

راهنمای بازدید از آکواریوم استانبول

آکواریوم فلوریا استانبول کجاست

استانبول، Yeşilköy Halkalı Cad. No:93، محله شِنلیکوی

تلفن تماس آکواریوم استانبول برای رزرو کردن تلفنی: 744 9 444

چطور به آکواریوم فلوریا استانبول برسیم

با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی می توانید به آکواریوم فلوریا استانبول برسید. تنها کافیست خط اتوبوس 73F را سوار شده و از میدان تکسیم به فلوریا رفته و در ایستگاه فلوریا پیاده شوید. اگر از قطار برای گشت و گذار استفاده می کنید، از ایستگاه قطار «سیرکجی (Sirkeci)» در «امینونو (Eminonu)» به «یشیل‌کوی (Yesilkoy)» بروید. در ایستگاه فلوریا پیاده شده تا به آکواریوم استانبول برسید. از همه اینها گذشته ماشین‌ های رایگانی شما را به آکواریوم استانبول نیز می رسانند، این ماشین‌ ها در چهار ایستگاه اصلی ، در میان محله‌‌ سلطان احمد و تکسیم قرار دارند.

نظرات کاربران
دیدگاه
  • علیرضا ۱۳۹۷/۰۱/۰۹

    بادرود. من هفته اول فروردین برای بار دوم برای هفت روز دبی بودم و شرکت سرویس دهنده هم شرکتی بود به نام تشریفات، مسوول ترانسفرش یه بابایی بود به نام اسفندیاری که فقط یکبار تلفن جواب داد و راهنمای تورش هم یه پسره بود به نام کیان که کلا سیم کارتش قابل تماس گرفتن نبود و فقط از طریق واتس اپ میشد باهاش چت کرد .چون من ازشون توری نگرفتم سر ترانسفر برگشت کلا پیچوندن و گفتن با هتله، بعد هم که ایران از اژانس پیگیری کردم نتیجه ای نگرفتم .باز خوبه فرودگاه دبی بود اگه شارجه بود 150 تا 200 درهم هزینش بود. تورهاشون هم که کلا کلاه برداری بود، مثلا گشت شهری گذاشته بود نفری 300 درهم، بعد میبرد یه سری جاها مثل فواره و ابن بتوته و فریم دبی و از این دست که خودتون برید نفری 20 درهم در نمیاد. یا گشت روی ابشون که 450 درهم بود ولی بیش از 5 نفر توی دبی مال و سیتی سنتر اومدن دقیقا همین تور رو پیشنهاد دادن 250 درهم ، خلاصه به اینجور شرکتای کلاه بردار خیلی حواستون باشه همه جای دبی رو با ترکیب مترو و تاکسی با کمترین هزینه میشه گشت. پاینده باشید ببخشید طولانی شد.

    ۰
    ۰
  • سحر ۱۳۹۶/۱۲/۲۰

    سلام  ما همه این تور های تفریحی دبی بدون واسطه از الجسمی خرید کردیم بودن که لیدر در جریان باشه با قیمت خیلی مناسب تور سافاری 130 درهم تور گشت شهری vip نفر 270 درهم بلیط پارک آبی 220 درهم و دهكده جهانی و با گلها 

    دوستان اگه با میخواید ارزان سفر کنید حتما باید کسی در دبی داشته باشید که لیدر هتل سرتون کلاه نزاره همه قیمت لیدر هتل بالاست خیلی زیاده تور سافاری میدن 220 درهم ولی ما همین تور رفتیم 130 درهم چرا باید پول مفت بدیم به لیدر ها که کم بیابیم با الجسمی تماس بگیرید بهتون تخفیف می
    ۰۰۹۷۱۵۵۳۲۲۱۸۱۹ حتما بگيد از طرف بچه های رشت هستیم 

    ۱
    ۰
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا