معرفی 10 بار و کافه معروف استانبول

معرفی 10 بار و کافه معروف استانبول
استانبول همیشه شهری منحصر به فرد بوده است. این شهر بین دو قاره اروپا و آسیا تقسیم شده است و برای هزاران سال مرکز راه‌های تجاری از جمله جاده ابریشم و مسیرهای دریایی مختلف بوده است. این امر منجر به تبدیل استانبول به ترکیبی از مردم، فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف شده است. یکی از متنوع‌ترین مناطق شهر، شهر قدیمی استانبول است که محله سلطان احمد نیز نامیده می‌شود. در اینجا مکان‌های مهم زیادی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ را مشاهده خواهید کرد. اما رستوران‌های شگفت‌انگیز با غذاهای معروف جهان و همچنین مکان‌هایی برای نوشیدن و غذا خوردن نیز وجود دارد.این شهر فوق العاده جذاب است و به خاطر غذا و چشم انداز عالی شهر نیز شهرت دارد. استانبول در شب بسیار زیباست و هیچ چیز بهتر از شب‌های استانبول وجود ندارد. در استانبول محله‌های زیادی با بارهای زیبا برای بیرون رفتن در شب وجود دارد و مانند تمام شهرهای بزرگ جهان، سبک‌ها و فضاهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در روزهای هفته، بیشتر بارها پر می‌شوند و در آخر هفته‌ها مملو از مردم محلی هستند که برای جشن می‌آیند. ما تصمیم گرفتیم که مقاله خود را بر اساس مناطق سازماندهی کنیم تا انتخاب گسترده‌تری را ارائه دهیم. استانبول شهر شب زنده داری است و به همین دلیل در این شهر انتظار بارهای متنوع و شیک نیز می‌رود. اما در میان بارهای متنوع این شهر بزرگ و زیبا انتخاب بهترین بار حتی برای ساکنین این شهر بزرگ هم کمی دشوار است. در اینجا راهنمای کاملی برای بهترین رستوران‌ها و بارهای روی پشت‌بام در استانبول بیان شده است تا به شما در پیدا کردن مکان‌های عالی برای صرف غذا و نوشیدن در کنار چشم‌اندازهای پانوراما از شهر کمک کنیم. هم می‌توانید از غذاهای عالی و هم مناظر عالی در این مکان‌ها قدردانی کنید. در ادامه با 10 بار برتر استانبول آشنا خواهید شد. سفر به ترکیه بدون چشیدن طعم واقعی یک قهوه دلچسب ترک ناتمام است، به هنگام بازدید از اماکن دیدنی استانبول، قهوه ترک را فراموش نکنید، کافه‌ای دنج انتخاب کنید و خستگی جان را به در کنید.

بار لیترا استانبول

امکان تماشای کاخ توپکاپی و مسجد آبی یکی از شگفت انگیزترین ویژگی‌های باورنکردنی بار لیترا است. این مجموعه در طبقه فوقانی موسسه گوته واقع شده است و مانند بسیاری از بارهای استانبول، امکان تماشای مناظر شهر از ارتفاع بالا را برای مهمانان خود فراهم کرده است. منظره‌ای زیبا از تنگه بسفر - Bosphorus که شکوه، عظمت و رنگ لاجوردی‌اش در زیر پاهایتان گسترده شده است، شما می‌توانید از نوشیدنی‌های متنوع، مجموعه‌های عالی و تمام تجملات لوکس این بار لذت ببرید.این بار بزرگترین مکان در نزدیکی سنت آنتونی پادوآ است. بازدید خود را به تعویق نیندازید، غذاهای ترکی در انتظار شما هستند. در این رستوران همیشه می‌توانید سالاد سالمون دودی و میگوی سرخ شده میل کنید. بستنی نارگیلی خوش طعم و کرم کارامل خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها هستند.بار لیترا کوکتل‌های خوشمزه، موهیتو توت فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها را در منوی خود دارد. لذت بردن از آب میوه‌های تازه، لاته کارامل یا چای میوه لذت بخش است. فضای مهمان نوازی این بار به شدت به کارکنان آن بستگی دارد که در اینجا پذیرایی می‌کنند. خدمات در این رستوران بسیار خوب و قیمت‌ها نیز نسبت به کیفیت آن مناسب است. بار لیترا در سیستم رتبه بندی گوگل رتبه 4.4 را دارد.

بار لیترا استانبول

کافه رستوران و بار 360 استانبول

همانطور که از نام آن پیداست، کافه رستوران و بار 360 استانبول یک چشم انداز 360 درجه‌ای بسیار زیبا از شهر در اختیار افراد قرار می‌دهد. این مکان دارای فضای داخلی شیک و مدرن به همراه لوازم و اثاثیه مدرن و مبلمان لوکس است. یکی از ویژگی‌های برجسته این رستوران، کف شیشه‌ای آن است. شما می‌توانید غذا سرو کنید و همچنین از خوردن مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های درجه 1 جهان گرفته تا نوشیدنی‌های غیر بومی لذت ببرید. فارغ از اینکه چه نوع سلیقه‌ای دارید، به طور حتم بار استانبول 360 شما را متحیر خواهد کرد. برای گرفتن عکس سلفی در این بار، دوربین خود را فراموش نکنید.
کافه رستوران و بار 360 استانبول در یک پنت هاوس واقع در یک ساختمان قرن نوزدهمی مشرف به ردیف قدیمی سفارت در بی‌اوغلو واقع شده است. در تمام طول مسیر از برج کلیسای سنت آنتوان و از تنگه بسفر تا مسجد ایاصوفیه و دریای مرمره، منظره 360 درجه زیبایی از استانبول را به نمایش می‌گذارد. کافه رستوران و بار 360 برای ناهار و شام باز است و طعم‌های مدرن ترکی و ترکیب شده با غذاهای بین‌المللی و مجموعه‌ای از شراب‌های انحصاری را ارائه می‌دهد. 360 در تعطیلات آخر هفته به Club360 تبدیل می‌شود، پس بیایید از اکسیر تازه خود لذت ببرید و در حین گوش دادن به دی‌جی‌ها و خواننده‌های با استعداد از رقص رقصنده‌ها و اجراهای زنده، لذت ببرید.
بلافاصله پس از دیدن سنت آنتونی پادوآ برای صرف غذا به اینجا بیایید. غذاهای جدید منو با غذاهای ترکی را به راحتی در این بار کشف کنید. این ایده خوبی برای سفارش زیما خوشمزه، غذاهای دریایی و کباب گوشت است. مطابق با نظر بازدیدکنندگان، پیشخدمت‌ها سووینیون بلان، کوزموپولیتن یا راکیا خوشمزه را پیشنهاد می‌کنند. خوب است لاته، تونیک یا لیموناد عالی را امتحان کنید.
نوازندگان در شب به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند. بسیاری از مردم تاکید می کنند که کارکنان بسیار خوش اخلاق هستند و خدمات در 360 استانبول لذت بخش است. بر اساس نظرات داوران، قیمت‌ها قابل قبول است. مطمئناً از محیط دنج و دکوراسیون خانگی قدردانی خواهید کرد. کاربران گوگل امتیاز 4 را به این مکان دادند.بار 360 استانبول

بار سوسام استانبول

استقبال گرم، دوستانه و صمیمی از ویژگی بارز این کافه است. کافه سوسام Susam عمدتا مشتریان جدید جذب می‌کند، همواره شلوغ است تا این حد که ممکن است شما برای دریافت نوبت منتظر بمانید! اگر دوستدار پیدا کردن دوستانی جدید هستید به این بار فوق العاده بروید و اگر نه راه‌های فرار از شلوغی‌های استانبول کم نیست.
برای برنامه ریزی سفر خود، به اورهان کمال توجه را داشته باشید و به یاد داشته باشید که در کجا غذا بخورید: این کافه درست در کنار جاذبه ذکر شده قرار دارد. در این مکان می‌توانید غذاهای بین المللی میل کنید. در اینجا ماهی سالمون، راویولی و منودو خوب به شما پیشنهاد می‌شود. در کافه سوسام، مشتریان می‌توانند سیمیت خوشمزه سفارش دهند. از این فرصت برای چشیدن انواع نوشیدنی‌ها استفاده کنید. در این مکان، بازدیدکنندگان می‌توانند قهوه، لیموناد یا چای عالی بنوشند. فضای گرم این مکان باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش کنند و اوقات خوبی را سپری کنند. بسیاری از مهمانان معتقدند که کارکنان این کافه بار بسیار مودب و خوش اخلاق هستند و خدمات خوبی ارائه می‌دهند، همچنین قیمت‌ها با توجه به کیفیت بسیار خوب است. دکورهای خانگی به بازدیدکنندگان آرامش می‌دهد. این کافه در سیستم رتبه بندی گوگل رتبه 4.4 را دارد. 

بار سوسام استانبول

بار سامیرنا استانبول

اسمیرا باری مجلل و شیک و یک فروشگاه سنتی مدرن است. دیوارها با رنگ‌های شاد رنگ آمیزی شده و با کتاب‌ها، تصاویر، پوسترها و اشیاء جالب تزیین شده است. بار اسمیرا مکانی مناسب برای دوستانی است که به دنبال محیطی گرم و اجتماعی به همراه مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های خوشمزه هستند.
اگر در اطراف برج گالاتا هستید، از این رستوران دیدن کنید. جنبه کلیدی کافه و گالری سامیرنا غذاهای ترکی آن است. بیشتر بازدیدکنندگان در این مکان سالادهای خوش پخت، کوفته و مرغ سرو می‌کنند. این کافه بار یک انتخاب عالی برای نوشیدن قهوه است. در شب می‌توانید به موسیقی زنده گوش دهید. کارکنان مهربان هستند و سخت کار می‌کنند، انرژی مثبت دارند و این مکان را به یک جای عالی تبدیل می‌کنند. قیمت غذا و نوشیدنی‌ها در ازای خدمات فوق العاده و کیفیت بالا بسیار مناسب است. دکور عالی و فضای خنک به مهمانان امکان‌ می‌دهد تا در این مکان احساس آرامش کنند. بر اساس بازخورد کاربران کافه و گالری سامیرنا در سیستم رتبه بندی گوگل دارای امتیاز 4.8 است. 

بار سامیرنا استانبول

بار نار گلیم استانبول

در فرهنگ اجتماعی ترکیه چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که لحظاتی شاد با گروهی از دوستان صمیمی خود داشته باشید، در طول سفر به استانبول مورد استقبال گرم پرسنل کافه Nargilem قرار بگیرید، از غذاهای سنتی ترکیه و نوشیدنی آن لذت ببرید و سپس خود را برای لذت بردن از قلیان و موسیقی زنده و به یاد ماندنی آماده کنید؟! این تجربه‌ای است که در سرتاسر استانبول و به ویژه در منطقه توپخانه استانبول وجود دارد.
منطقه توپخانه جایی که این کافه در آن واقع شده است، به دلیل کاخ باستانی شهر شناخته شده است. این خیابان از تعداد زیادی کافه و بار تشکیل شده است و تنها تفاوت بین دو بار پیشخدمت‌هایی است که از شما برای ورود به بارشان استقبال می‌کنند. این یک تجربه کاملاً جدید است که در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. این منطقه در میان مردم محلی استانبول به ویژه جوانان بسیار مشهور است و تعداد زیادی از آن‌ها به اینجا می‌آیند تا از قلیان، کوکتل و انواع نوشیدنی با کیفیت و قیمت متفاوت لذت ببرند. کافه نارگیلم بهترین مکان برای لذت بردن از تنقلات، نوشیدنی‌های سنتی ترکی و لذت بردن از موسیقی زنده است.

بار نار گلیم استانبول

بار هتل بویوک لوندرا استانبول

بار هتل بویوک لاندرا Büyük Londra بدون شک، یکی از بهترین و حیرت انگیزترین بارهای ترکیه است. پس از پیاده روی طولانی در اطراف کلیسای پانگیا ایسودیون Panagia Isodion، به این بار بروید و در اینجا استراحت کنید. کارکنان این بار در تمام طول سال پذیرای مردم هستند و فضای آرامی در این مکان وجود دارد.
این هتل که معنای نام آن "لندن بزرگ" است، از هتل‌های مشهور پایتخت انگلستان الهام گرفته است. داخل رستوران و همچنین بار دارای پوشش چوبی، لوسترهای کریستال و آینه‌های براق جلا داده شده و دیگر اشیای لوکس و عتیقه‌ای است که حتی در Savoy یا Dorchester نیز وجود ندارد. در طول سفر به استانبول ترکیه از انواع مختلف آبجو و شراب در این هتل خیره کننده و لوکس لذت ببرید. این مکان در سیستم رتبه بندی گوگل رتبه 4.3 دارد. 

بار هتل بویوک لوندرا استانبول

بار سا ستانبول

از نوشیدنی‌های فوق العاده، موسیقی زنده و دیدن مناظر شهر استانبول از پشت بام این بار لذت ببرید. اگر به دنبال مکانی زیبا و شیک برای سرو نوشیدنی با دوستان خود و مکانی ساکت و آرام برای رهایی از یک روز پر مشغله هستید و یا اگر می‌خواهید قرار عاشقانه داشته باشید بار Sah ایده‌آل‌ترین گزینه در طول سفر به استانبول است.
به دوستان خود این نکته را نیز متذکر می‌شوم که این بار کمی دور است و هر لحظه این امکان وجود دارد که به راحتی گم شوید، بنابراین چشمان خود را کاملاً باز کنید و حواستان به مسیر باشد. البته محیط و کیفیت فوق العاده این بار کاملاً ارزش مسیر غیر دسترس آن را دارد. پرسنل این بار روابط عمومی بسیار بالایی دارند و به خوش برخورد و مهربان بودن مشهورند.<span <p="" style="text-align: center;">بار سا ستانبول

بار جاست استانبول

وقتی تنها یک بار به بار جاست استانبول بروید، تنها دو کلمه به ذهنتان خطور خواهد کرد: "سرگرم‌ کننده" و "دوستانه". شما می‌‌توانید از محیط شاد و سرزنده این مرکز اجتماعی برای ملاقات‌های دوستانه خود لذت ببرید. به محض ورود به بار جاست با افراد بسیاری روبرو می‌شوید که به دنبال دوستان خودشان هستند. این بار مکانی بی‌نظیر برای داشتن یک شب دو نفره خاطره انگیز و فراموش نشدنی به همراه سرو یک فنجان نوشیدنی است. نوشیدنی‌ها تازه و طبیعی بوده و کوکتل‌ها تند و طعم‌دار هستند. از همه مهمتر برای آن دوستان و توریست‌هایی که طرفدار قلیان هستند نیز بساط قلیان به راه است! فاصله نزدیک با اکثر مکان‌های توریستی و تفریحی استانبول، باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه رفت و آمد می‌گردد.بار جاست استانبول

بار رستوران گاتالا استانبول

یکی از جواهرات طلایی استانبول، برج گالاتاست و نباید از رستوران بار در بالای یک برج سنگی باشکوه بر فراز شهر چشم‌پوشی کرد. باید از بالای شهر نگاه کنید تا به حقیقت ماجرا پی ببرید. قدمت برج گالاتا استانبول به هفتصد سال پیش یعنی سال 1384 میلادی برمی‌گردد. این برج توسط امپراتوری رم شرقی در دوران بیزانس به سبک رومانیایی ساخته شده و به نام برج مسیح شناخته می‌شود. این همه تعریف و شهرت این رستوران بار بی‌دلیل نیست، بار رستوران گالاتا رتبه جهانی دارد. ارتفاع برج گالاتا به 67 متر می‌رسد؛ به طوری که در سال 1749 به عنوان بلندترین بنای شهر استانبول و قسطنطنیه شناخته شد. این برج با داشتن 9 طبقه، وزنی حدود ده هزار تن دارد. شما می‌توانید انواع شراب‌های بین المللی و محلی، شیک، کوکتل و سایر نوشیدنی‌های معروف را سفارش دهید و از یک فضای فوق العاده شیک لذت ببرید. بازدیدکنندگان می‌توانند شهر استانبول و جزیره زیبای پاریم آدا را از بالای این برج ببینند. همچنین، تماشای تنگه زیبای بسفر از بالای برج گالاتا بسیار لذت‌بخش است. اگرچه، قیمت غذاها در این رستوران بالاست اما کیفیت غذاها و چشم‌انداز خارق‌العاده‌، ارزش پرداخت هزینه را دارد. 

بار رستوران گاتالا استانبول

بار و رستوران گاجا استانبول

رستوران گاجا در طبقه بالای سوئیسوتل واقع شده است، این رستوران منظره زیبایی دارد و افراد در ماه‌های تابستان برای صرف غذا فضای باز تراس را انتخاب می‌کنند. گاجا غذاهای تند بین المللی ارائه می‌دهد. منوی غذای آن با مجموعه‌ای از شراب‌های باکیفیت ترکیب می‌شود، اگر می‌خواهید انواع غذاها و تکنیک‌های آشپزی را تجربه کنید، این رستوران گزینه خوبی است و به سرآشپز اجازه می‌دهد تا سبک و فلسفه آشپزی شخصی خود را به رخ بکشد. در این رستوران، شما می‌توانید از نوشیدنی‌های خوشمزه در یک آلاچیق سنتی لذت ببرید. موسیقی در تمام طول روز با حفظ آسایش و آرامش جامعه پخش می‌شود. البته بعد از ظهرها موسیقی لایت اجرا می‌شود که آرامش خاصی به همراه دارد. فضای باز رستوران به خاطر مناظر زیبای Bosphorus بسیار دل انگیز و محبوب است، بنابراین توصیه می‌کنیم هر چه زودتر یک میز برای لذت بردن از روزی خوش در محیطی فوق العاده رزرو کنید! چیدمان خیره کننده‌ای از انواع کوکتل‌ها، شراب‌ها و سایر نوشیدنی‌ها برای لذت بردن شما تدارک دیده شده است. این غذا خوری از ساعت 7 عصر تا 11 شب آماده خدمت رسانی به مهمانان می‌باشند. بار گَجا اسکای هم از ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 2 صبح آماده خدمت رسانی به میهمانان است. این رستوران با طراحی سبک مدرن محلی مناسب برای استراحت و لذت بردن از زندگی برای مسافران تور استانبول است. 

 

رستوران گاجا استانبول

 

    نظرات کاربران
    دیدگاه
    از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا