مراکز خرید استانبول که با بهترین قیمت می توانید خرید داشته باشید

مراکز خرید استانبول که با بهترین قیمت می توانید خرید داشته باشید
خرید کردن یکی از کارهای جالب و جذاب در سفرهای خارجی است، به ویژه اگر مقصد استانبول باشد که پر از مراکز خرید است. از دیرباز استانبول به عنوان شاهراه آسیا به اروپا، دارای بازارهای بزرگ و معروفی بوده که اجناس و صنایع تولیدی محلی را به فروش می‌رساندند. استانبول امروز هم یکی از قطب‌ های گردشگری خاورمیانه است و در کنار مناطق دیدنی فراوان، دارای مراکز خرید متنوعی است که می‌ توان با بهترین قیمت از آنها خرید کرد. در اینجا شما را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا می‌ کنیم.

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون مال واقع در منطقه لونت شیشلی استانبول و در برجی است که ۴ طبقه آن به مرکز خرید اختصاص دارد و ۱۶۰ در آن فروشگاه فعالیت دارند و ۹ سالن سینمایی به اکران فیلم‌های سینمای ترکیه و جهان می‌پردازند. یک سالن ورزشی بدنسازی بزرگ نیز در آن وجود دارد. کسانی که بلیط تهران استانبول را در دست دارند و قصد بازدید از جاهای دیدنی شهر و خرید کردن را دارند، نباید این مرکز خرید را فراموش کنند زیرا می‌توان بهترین برندهای دنیا را در اینجا یافت و از هایپرمارکت آن نیز انواع خوراکی‌های خوشمزه را خرید و نوش جان کرد.

اوتلت اولویوم استانبول

یکی از مراکز خرید قدیمی شهر واقع در منطقه زیتین برنو استانبول، مرکز خرید اوتلت اولیویوم است. این مرکز خرید در چهار طبقه ساخته شده است و می‌توان اجناس برند خارج از سایز و خارج از مد را با قیمت بسیار پایین از فروشگاه های آن خریداری نمود. در اولیویوم بیش از ۱۳۰ فروشگاه وجود دارد و به دلیل تخفیف‌های زیاد، مشتریان زیادی به آن رجوع کرده و از آن خرید می‎کنند. در مرکز خرید اوتلت اولیویوم علاوه بر فروشگاه‌ ها، ۶ سالن سینمای به‌روز، یک سالن تئاتر یک سالن بولینگ و یک فود کورت بزرگ با کافه‌ ها و رستوران‌های متعدد وجود دارد.

مرکز خرید ایستینیه پارک

یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور در محله ساری‌یر استانبول، ایستینیه پارک است که برای افراد خوش سلیقه که به اجناس شیک علاقه دارند، نام آشنایی دارد. این مرکز خرید دارای 4 طبقه است که دو طبقه آن زیر زمین هستند. در این ساختمان علاوه بر فروشگاه‌ های جذاب و اجناس باکیفیت، دارای سینمای آی‌مکس و محوطه‌ ای برای سرگرمی کودکان نیز هست. این مرکز خرید دارای ۳۰۰ فروشگاه بوده که در طبقات آن قرار دارند و با آسانسور های شیشه‌ ای می‌توان به آنها رسید. سقف شیشه‌ای این مرکز خرید نمای خیره‌کننده‌ای به آن داده است.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید اُپتیمیوم اوتلت

مرکز خرید اپتیموم اوتلت یکی دیگر از مجموعه‌های اوتلت این شهر است که اجناس با کیفیت و برند را با قیمت‌ های باور نکردنی به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر با خرید بلیط از فلایتیو به استانبول سفر کرده‌ اید، حتما به این اوتلت سر بزنید زیرا می‌ توانید همزمان با خرید اجناس مناسب با بهترین قیمت، از امکانات تفریحی آن نیز استفاده کنید. این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول در منطقه آتا شهیر و محله ینی‌صحرا قرار داشته، و معماری جالب توجهی دارد. این مرکز خرید دارای سینما و فود کورت است که در آن کافه‌ های زیادی به همراه رستوران‌ هایی عالی وجود دارد.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول واقع در منطقه اسکودار در بخش آسیایی استانبول است. ۱۵۷ فروشگاه این مرکز خرید در ۶ طبقه قرار دارند که برندهای ترکیه به همراه نمایندگی برندهای معروف جهان در آنها حضور دارند. در فروشگاه‌ های مرکز خرید کاپیتول استانبول می‌توان زیور آلات و ساعت، عطر و ادکلن، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و... را با بهترین قیمت خریداری کرد. ۱۴ سالن سینما، یک سالن بولینگ، یک سوپر مارکت بزرگ و زمین بازی برای کودکان و شعبه‌ فست‌ فودهای معروف جهانی مانند برگرگینگ، کی اف سی، استارباکس، نیز از سایر بخش‌ های این مرکز خرید جذاب و دیدنی است.

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز در منطقه‌ بشیکتاش استانبول واقع شده است. فروشگاه‌ های مرکز خرید آکمرکز در چهار طبقه در یک مکان مثلث شکل قرار گرفته‌ اند. این مکان دارای سه برج بوده و ۲۴۶ فروشگاه در یکی از این برج‌ ها انواع محصولات مختلف را به فروش می‌ رسانند. برگر کینگ و استارباکس در مرکز خرید آکمرکز شعبه دارند و وعده یک غذای عالی با استاندارد های جهانی را به شما ارائه می‌دهند.

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

اوت لت آسیا پارک در بخش آسیایی استانبول در منطقه دادالو واقع شده است. در این اوت لت، نیز مانند سایر اوت لت‌های استانبول می‌ توان اجناس عالی با کیفیت بالا و متعلق به انواع برندها را با قیمت‌ های بسیار مناسب خریداری کرد. تخفیف‌ هایی که برای اجناس خارج از مد یا سایر بر روی کالاها قرار می‌ گیرد، از ۱۰ درصد شروع شده و گاهی تا 80 درصد می‌رسد. در این اوت لت هفت طبقه، کافه، رستوران و شهربازی کودکان نیز وجود دارد.

مراکز خرید در استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم یکی از مرکز خرید زیبا در شهر استانبول است که معماری آن بسیار دیدنی است. این مرکز خرید در منطقه بایرام پاشا، محله کوجاتپه واقع شده و دارای ۲۸۶ فروشگاه است. اینجا یکی از بزرگ‌ ترین مراکز خرید در شهر استانبول است که بنای آن در چهار طبقه قرار دارد و اکثر فروشگاه‌ های آن در طبقه همکف و اول قرار دارند. طبقه دوم مرکز خرید فروم مجموعه رستوران‌ ها و کافه‌ های جذاب است و در کنار همه اینها، مرکز خرید فروم دارای آکواریوم، سینما، شهربازی، لگو لند و ژوراسیک لند نیز هست. در معماری این مرکز خرید رنگارنگ از عناصر سنتی استانبول استفاده شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

مرکز خرید توریوم استانبول

مرکز خرید توریوم در منطقه اسن یورت و محله تورگات اوزل استانبول واقع است که دارای شعبه‌های برندهای مطرح جهان، به همراه مراکز تفریح و سرگرمی است. یکی از این مراکز تفریحی، پارک برفی شامل یک مسیر اسنوبرد ۵۵ متری، زمین اسکی و فضایی برای اسکیت و بازی برروی یخ است که برای نخستین بار در استانبول ساخته شده است. مرکز خرید توریوم دارای ۱۸۰ فروشگاه و چندین رستوران است که ساعاتی خوش را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

مرکز خرید زورلوسنتر

مرکز زورلو سنتر یکی از لوکس‎ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم است که در حدود 205 فروشگاه به فروش کالاهای برندهای مطرح دنیا مشغول هستند. این مرکز خرید نخستین نمایندگی اپل استور را در خود جای داده و سالن سینما، تئاتر، رستوران‌ ها و کافه‌ های زیادی نیز دارد.

مرکز خرید مال آف استانبول

استانبول مال یا مال آف استانبول در منطقه باشاک شهیر، محله ماحموت بی قرار دارد. این مرکز خرید کمی نسبت به مرکز شهر فاصله دارد اما رفتن به آن به اندازه‌ ای جذاب است که ارزش دارد یک روز کامل را در آن بگذرانید، زیرا در مرکز خرید مال آف استانبول، ۳۵۰ فروشگاه لوکس وجود دارند که شعب برندهای مطرح جهان و برندهای معروف ترکیه را در خود جای داده‌اند و ساعت‌ ها می‌توان در آنها وقت گذراند. این مرکز خرید دارای کافه و رستوران‌ های متعدد به همراه شهربازی، سینما بولینگ، فلای زون و... است.

خرید در استانبول

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در منطقه آسیایی آتاشهیر استانبول واقع شده است. این مجموعه خرید، دارای پنج طبقه و 190 فروشگاه است و به شکل یک گوی شیشه‌ای ساخته شده است. این مرکز خرید جذاب و دیدنی فروشگاه‌ های زیادی از برندهای مختلف را در خود جا داده و به همراه آن چندین رستوران، سالن تئاتر، کافی‌شاپ و سالن سینما نیز برای تفریح و آسایش مسافران در نظر گرفته شده است.
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا