مراکز خرید آنکارا

مراکز خرید آنکارا

بهترین مراکز خرید آنکارا

در طول سفر با تور آنکارا، هنگام گشت و گذار در مکان‌ های دیدنی شگفت انگیز آنکارا، خرید را فراموش نکنید. خرید یکی از تفریحات مهیج و بسیار جذاب برای دوستداران خرید به‌ خصوص برای مسافران تور ترکیه می باشد. در مراکز خرید بزرگ و کامل ترکیه می‌ توانید تجربه‌ ای متفاوت از خرید را تجربه کنید و تمام لوازم مورد علاقه خود را تهیه کنید. اما بزرگ‌ ترین و کامل‌ ترین مراکز خرید آنکارا کجاست! آیا می‌توان تمام برند های مطرح ترکیه را در آنجا پیدا کرد! در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین و مهم ترین مراکز خرید آنکارا آشنا شوید.

مرکز خرید گالریا آنکارا

اگر قصد خرید در آنکارا را دارید، ما به شما مرکز خرید گالریا آنکارا را توصیه می‌ کنیم. مرکز خرید گالریا آنکارا از مراکز خرید معروف و برتر آنکاراست که در آنجا همه اجناس از هر برند و مارکی را می‌ توان پیدا کرد. مرکز خرید گالریا دارای 103 مغازه است و در خود 16 رستوران و کافه تریا جای داده است. این مرکز خرید را می‌توان جزو مراکز خرید مدرن دنیا به شمار آورد. علاوه بر این مرکز خرید گالریا برای خرید انواع سوغاتی‌ های ترکیه در قیمت مناسب بهترین انتخاب است. مجتمع تجاری گالریا دارای زمینی به مساحت 3195.50 متر مربع، 15 طبقه جنوبی و 17 طبقه شمالی است. این مجتمع تجاری دارای 8 طبقه زیر همکف و 7 طبقه بالاتر از طبقه همکف است که 5 طبقه آن واحد تجاری و در مجموع 55 واحد است و 2 طبقه آن مخصوص غذاست که شامل یک رستوران بی‌ نظیر در طبقه 6 به متراژ 1100 متر فضای داخلی و 580 متر مربع تراس با سقف متحرک است. در طبقه پنجم مجموعاً 8 واحد به سرو غذا های بین المللی از جمله ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار می‌ پردازند. گالریا در سال 1990 به دلیل طراحی منحصر به فرد و پیچیده و همچنین ویژگی‌ های ساختاری و سرعت بالا در ساخت و ساز، برجسته‌ ترین و بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد.

مرکز خرید گالریا آنکارا کجاست

ترکیه، آنکارا، Yenimahalle ، 8. Cad. No:53 Cayyolu/Umitkoy, محله اومیتکوی

مرکز خرید گالریا آنکارا

 

مرکز خرید گالریا آنکارا

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

مرکز خرید کیزیلای آنکارا را می‌توان قلب و یکی از مراکز خرید اصلی شهر آنکارا خواند. این مرکز خرید در واقع مرکز شهر آنکارا نیز محسوب می‌شود و تقریبا همه خیابان‌ ها به این مرکز خرید ختم می‌ شوند. از این رو  انتظار شلوغی و هیاهوی زیادی را در این نقطه از شهر داشته باشید. این مرکز خرید با فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع و با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب یکی از محبوب‌ ترین مراکز خرید آنکارا محسوب می‌ گردد. مغازه‌ های متنوع این مرکز خرید نیاز تمام خریداران محلی و خارجی را با اجناس با کیفیت خود تامین می‌ کند. به همین دلیل کیزیلای از برترین و مشهور ترین مراکز خرید آنکارا است. اما توجه داشته باشید که نباید انتظار جایی آرام و خلوت را در این مرکز داشته باشید. زیرا قرارگیری مرکز خرید کیزیلای آنکارا در منطقه‌ای شلوغ و پر رفت و آمد در قسمت مرکزی آنکارا سبب شده تا این مرکز روزانه هزاران مراجعه کننده داشته باشد.
در مجتمع تجاری کیزیلای چندین رستوران، فست فود و کافی شاپ وجود دارد که در زمان خستگی می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.

مرکز خرید کیزیلای آنکارا کجاست

در مرکز شهر آنکارا مرکز خرید کیزیلای را مشاهده خواهید کرد تنها کافی است به میدان کیزلای- KIzIlay بروید تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا را ببینید. دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است زیرا تمامی وسایل نقلیه عمومی ترکیه از جمله مترو، اتوبوس و یا تاکسی‌ ها در نزدیکی مرکز خرید کیزیلای ایستگاه دارند.

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

 

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

مرکز خرید کاروم آنکارا

مرکز خرید کاروم بین سال‌ های 1986 تا 1991 در آنکارا ساخته شد و به مرکز اصلی خرید پوشاک و البسه تبدیل شد. این مرکز در مساحتی بالغ بر 60 متر مربع و در 9 طبقه مجزا ساخته شده است که 4 طبقه فوقانی آن اداری هستند. در این مرکز خرید چیزی فراتر از انتظارتان را مشاهده خواهید کرد. نمای داخلی کاروم به طرز غیر قابل تصوری لوکس ساخته شده است و تمام برندهای اروپا و ترکیه در این مکان یک نمایندگی دارند. اگر در طول سفر به آنکارا می‌خواهید خریدی ارزان از برند های مطرح پوشاک داشته باشید تمام برند ها و مارک‌ های ترکیه‌ ای در این مرکز خرید شعبه دارند. کالکشن کفش مردانه و زنانه مرکز خرید کاروم از بهترین جاهایی است که می‌ توانید در آن کفش خریداری کنید. اما لازم به ذکر است که اجناس در این مرکز خرید با قیمت نسبتا بالایی به فروش می‌رسند. مرکز خرید کاروم دارای چهار طبقه است که علاوه بر فروشگاه‌ های این مرکز می‌ توانید به رستوران، کافی شاپ و فوت کورت این مجموعه هم سر بزنید.

مرکز خرید کاروم آنکارا کجاست

در طول سفر به ترکیه اگر قصد خرید کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایش، عطر مارک را دارید، حتما به مرکز خرید کاروم آنکارا سری بزنید. برای بازدید از این مرکز خرید لوکس و معروف به نشانی ترکیه، آنکارا، Cankaya، No:21 Kavaklidere بروید.
مرکز خرید کاروم آنکارا

 

مرکز خرید کاروم آنکارا

مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید کنت پارک آنکارا در سال ۲۰۱۴ در مساحت ۲۴۲۰۰۰ متر ساخته شده است. همچنین دارای 6000 متر مربع مرکز تناسب اندام، 1500 متر مربع زمین بازی کودکان، 2000 متر مربع استخر، 3000 متر مربع زمین بازی بولینگ، 7000 متر مربع بازار و سینما پرستیژ است. این مرکز خرید از آن مکان‌ هایی است که نیاز همه را رفع می‌‌کند. کامل و مجهز بودن مرکز خرید کنت پارک، این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید آنکارا متمایز ساخته است. پوشاک برند مردانه و زنانه، زیور آلات، وسایل دیجیتالی و کفش از جمله اجناسی است که می‌توانید در این مرکز خرید با تنوعی گسترده خریداری کنید. مرکز خرید کنت پارک آنکارا دارای 6 طبقه بوده و از مراکز خرید بزرگ آنکارا محسوب می‌شود.
در واقع مرکز خرید کنت پارک آنکارا یکی از مکان‌های دیدنی تفریحی و گردشگری آنکارا محسوب می‌شود که در طول سفر به ترکیه نباید گشت و گذار در آن را از دست داد. در یک روز بارانی آنکارا، این مرکز خرید را به خاطر داشته باشید، می‌توانید لحظاتی مهیج را در مرکز خرید کنت پارک بگذرانید.

مرکز خرید کنت پارک آنکارا کجاست

ترکیه، آنکارا، کانکایا، Eskisehir Yolu 7. Km. No:164 | Balgat، محله مصطفی کمال

مرکز خرید کنت پارک آنکارا

 

مرکز خرید کنت پارک آنکارا

مرکز خرید سپا آنکارا

مرکز خرید سپا در سال 2007 و در زمینی به مساحت 160 هزار متر مربع احداث شد. این مرکز خرید از مراکز خرید تجاری مهم آنکارا و یکی از 6 مرکز خرید بزرگ و کامل آنکاراست که در میان مردم محلی و توریستان تور آنکارا به دلیل بزرگی و کامل بودن محبوب است. تقریبا تمام وسایل مورد نیاز خود را می‌توانید در سپا پیدا کنید. مرکز خرید سپا دارای 195 مغازه، سینما، کافه، رستوران و مرکز تفریحی می‌باشد. در این مرکز خرید همه برند های مطرح و روز دنیا و برند های ترکیه‌ای به چشم می‌خورد و نکته‌ ای که در این مرکز خرید جالب است این است که خرید در مرکز خرید سپا بدون مالیات یا tax free می‌باشد. با نشان دادن پاسپورت خود می‌توانید Tax Free با قیمت بسیار پایین‌ تری از اجناس مارک و برند خریداری کنید. بعد از خرید رستوران واقع در بالاترین طبقه این مرکز خرید را فراموش نکنید. کیفیت غذا در این مرکز خرید بسیار بالاست و نمای بسیار زیبایی از شهر را می‌توانید در آنجا شاهد باشید.

مرکز سپا آنکارا کجاست

ترکیه، آنکارا، خیابان Eskisehir، روبه روی دانشگاه Middle East Technical

مرکز سپا آنکارا

 

مرکز سپا آنکارا

مرکز خرید آلیز وریز آنکارا

مرکز خرید آلیز وریز یکی از بزرگترین مراکز خرید آنکارا ترکیه است که همه برند های مطرح ترکیه را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. اگر می‌خواهید اجناس مارک و برند با قیمتی مناسب بخرید، این مرکز خرید را فراموش نکنید. در آنکارا مرکز خرید آلیز وریز از فروشگاه‌ های بزرگ و کامل آنکارا محسوب می‌ شود و در میان توریستان از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مرکز خرید می‌ توانید یک روز کامل را سپری کنید بدون اینکه احساس خستگی داشته باشید. تنوع اجناس و تعداد رستوران‌ های متنوع در این مرکز خرید به اندازه‌ ای بالاست که برای تمام سلیقه‌ ها جذاب است. حتی شعب McDonald و KFC را نیز می‌ توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

مرکز خرید آلیز وریز آنکارا کجاست

ترکیه، آنکارا، Altindag، Konya Devlet Yolu No:5 | Iskitler، محله Akkopru
مسافرین تور ترکیه در طول سفر خود به آنکارا همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می‌ توانند از این مرکز خرید کامل و بزرگ دیدن کنند.

مرکز خرید آلیز وریز آنکارا

 

مرکز خرید آلیز وریز آنکارا

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا