سواحل ترکیه

سواحل ترکیه

بهترین سواحل ترکیه 

در طول سفر با تور ترکیه، شاهد زیباترین سواحل ترکیه باشید. درختان سبز کاج کوه ها را پوشانیده و تا چشم کار می کند آب زلال دریای پهناور به چشم می خورد. در ترکیه حتی غروب آفتاب را متفاوت تر و البته دو چندان زیبا تر خواهید دید. ترکیه کشور سواحل زیبا و دیدنی ست که در هر کجای دنیا صحبت از زیبایی آنهاست. در طول سفر با تور ترکیه حتما سری به 6 ساحل برتر ترکیه بزنید و سفر خود را با گشت و گذار در یکی از این سواحل به سفری به یاد ماندنی تبدیل کنید.

ساحل کبک ترکیه

Kabak Beach

یکی از سواحل محبوب و شلوغ ترکیه، ساحل کبک است که به دلیل زیبایی های طبیعی مورد توجه تعداد بیشماری از توریستان تور ترکیه است. در ساحل کبک ترکیه امکانات زیادی در دسترس شما نخواهد بود، اما در عوض آرامش واقعی را حس خواهید کرد. بنا بر این اگر به دنبال ساحلی آرام با مناظر نفس گیر و زیبا هستید، کتاب و موسیقی مورد علاقه خود را بردارید و عازم ساحل کبک ترکیه شوید.

ساحل کبک ترکیه کجاست

 ترکیه، کوک کوو، فتیه (Kabak Koyu, Fethiye )

ساحل-زیبای-ترکیه-تور-ترکیه

ساحل دره پروانه ترکیه

Kelebekler Vadisi

از دیگر سواحل دیدنی و تماشایی ترکیه می توان به دره پروانه ترکیه اشاره کرد، همانطور که از نام این ساحل زیبا پیداست، در این ساحل شاهد  80 گونه پروانه مختلف خواهید بود و جالب است بدانید که 350 متر از دره این محدوده، قلمرو و زیستگاه پروانه هاست. اقامتگاه دره پروانه ها تنها ارائه دهنده خدمات اقامتگاهی در این محدوده حفاظت شده است. در ساحل بهشتی دره پروانه ها شاهد زیبایی هایی خواهید بود که حتی باورشان مشکل است. علاوه بر اینها، آب این ساحل به اندازه ای شفاف و زلال است که حتی می توان شاهد زیبایی های کف دریا نیز بود. 

ساحل پروانه ترکیه کجاست

شمال غربی ترکیه، فتیه، دره پروانه

 

ساحل چیرالی ترکیه

Cirali Beach

در طول سفر با تور ترکیه، با حدود یک ساعت رانندگی به سمت خارج از آنتالیا، به ساحلی می رسید که آن را می توان بین بهشت و زمین خواند. ساحل چیرالی بی اغراق جهانی است جدا از دنیای زمینی. در ساحل زیبای چیرالی از زیبایی بهشتی طبیعی، از تفریحات متنوع، غذا ها و نوشیدنی های خوشمزه با قیمتی مناسب لذت ببرید. و اما جاذبه های ساحل چیرالی در اینجا به اتمام نمی رسد. در انتهای ساحل، در اطراف اُلیمپسُن Olympos، به بازدید از بقایای شهر باستانی لیکیا بروید و عکس های سلفی زیبا با این شهر تاریخی و اسرار آمیز بگیرید.

ساحل چیرالی ترکیه کجاست

ترکیه، آنتالیا، ساحل چیرالی

سواحل-زیبای-ترکیه-تور-ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه

Patara Beach

تنها کمی آن طرف تر، ساحل پاتارا از دیگر سواحل طبیعی و زیبای آنتالیاست. زیبایی ساحل پاتارا به اندازه ای دیدنی و نفس گیر است که هر توریستی به دوستان و آشنایان خود بازدید از این ساحل دیدنی را توصیه می کند. شن و ماسه نرم و دریای کم عمق و لاکپشت های دریایی از جاذبه های منحصر به فرد ساحل پاتاراست. در ادامه نیز می توانید به بازدید از بقایای امپراتوری باستانی لیکیا بروید، در رستوران های محلی مشهور این منطقه خوشمزه ترین غذا ها را میل کنید و در یکی از اتاق های خانه های محلی اتاق رزرو کنید تا با فرهنگ و زندگی مردمان مهمان نواز ترکیه بیشتر ارتباط برقرار کرده و دوستانی جدید پیدا کنید. 

ساحل پاتارا ترکیه کجاست

ترکیه، آنتالیا، ساحل پاتارا

ساحل-زیبای-ترکیه-سواحل-ترکیه

ساحل کاپوتاش ترکیه

Kaputaş Beach

پس از خارج شدن از جاده اصلی، حتما با منظره آب های شفاف و شن و ماسه طلایی ساحل کاپوتاش آنتالیا ترکیه حیرت زده خواهید شد. یکی از سواحل بکر و دست نخورده ترکیه ساحل کاپوتاش است که با وجود امکانات کم ساحلی توریستان و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر می خواهید در یکی از سواحل بکر و رویایی ترکیه قدم بزنید و از ساحلی آرام در ترکیه دیدن کنید، ساحل کاپوتاش را فراموش نکنید. 

ساحل کاپوتاش ترکیه کجاست

در شمال غربی ترکیه، آنتالیا، ساحل کاپوتاش

ساحل-زیبای-ترکیه-سواحل-ترکیه-22

ساحل اوابکیو ترکیه

Ovabükü

یک ساحل آرام و اما پنهان در ترکیه، ساحل زیبای اوابکیو است. ساحلی که در آن قله های سبز، دریای آبی سیاه و شن و ماسه طلایی در هم ترکیب شده اند. در اقامتگاه ها و رستوران های محلی این منطقه اقامتی آرام و طعم لذیذ ترکی را تجربه کنید و سفر خود با تور ترکیه را تکمیل کنید.

با بازدید از این سواحل ترکیه بی شک چیزی را در طول سفر به ترکیه از دست نخواهید داد. 

18 حقیقت جالب و باور نکردنی درباره استانبول ترکیه: حقایق جالب و راز های پنهان استانبول

به 10 دلیل به ترکیه سفر کنید: 10 دلیل که چرا باید به ترکیه سفر کرد

تاریخ ترکیه را با سفر به مکان های دیدنی و تاریخی ترکیه حس کنید: سفر به ترکیه و مکان های دیدنی و تاریخی آن 

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا