تفریحات استانبول

تفریحات استانبول

بهترین تفریحات در استانبول

اگر کوله بار سفر به استانبول را بسته‌اید، باید بدانید که این شهر پر از راز ها و مکان‌ های دیدنی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است و اگر از جاذبه‌ های گردشگری استانبول بگذریم، این شهر پر از هیجانات و امکانات تفریحی مفرح است که نمی‌توان از آن گذشت. در مقاله‌ های گذشته به خرید در مراکز خرید استانبول مانند استانبول مال، فروم استانبول، ایستینیه پارک و معرفی این مراکز پرداختیم اما در این مقاله قصد داریم، برترین‌ و پر طرفدارترین اماکن تفریحی استانبول را نیز به شما معرفی کنیم. در بازگشت با خریدبلیط استانبول به تهران، حتما با خاطره های خوش استانبول را ترک می کنید.

خانه خون آشام استانبول

خانه خون آشام استانبول یکی از تفریحات برتر این شهر است که در میان بازدید کنندگان از شهرت بسیار خوبی برخوردار است اما اگر جرات کافی ندارید بهتر است به سمت این خانه هم نیایید. این بازی فرار از زمان واقعی به زمان خون آشام است که در آن شما با ترس خانه‌ های خون آشام روبرو هستید و با موجودات تاریک زندگی می‌کنید. کل این مجموعه فضایی شگفت انگیز بوده و همه چیز با توجه به موضوع خون آشام طراحی شده است. بازی درست از همان لحظه‌ ای شروع می‌شود که شما به در ورودی می‌ رسید و وارد یک بازی بسیار هیجان انگیز می‌ شوید که قلب شما را به تپش خواهد انداخت. نکته‌ ای که باعث جالب شدن این بازی شده است فضای متفاوت و ترسناک این مجموعه است. بازدید کنندگان همگی بعد از بازی، رویداد را شبیه یک داستان واقعی حس می‌ کنند.
قوانین خانه خون آشام استانبول
بازی در خانه خون آشام با تعیین وقت قبلی صورت می‌ گیرد.
گروه دسته جمعی برای بازی انتخاب می‌ شود.
دوستان خود را انتخاب کنید زیرا نمی‌ توانید وسط بازی از خانه خون آشام بیرون بیایید.
ورود افراد مبتلا به صرع، تنگنا هراسی یا کلاستروفوبیا و بیماری قلبی ممنوع می‌باشد.
شما باید حداقل 16 سال داشته باشید.
چیزی در داخل خانه را نشکنید.
در همه جا دوربین کار شده، اگر نیاز به کمک داشتید تنها کافی است از طریق این دوربین‌ ها تقاضای کمک کنید.

خانه خون آشام استانبول

پارک ویالند استانبول

یکی دیگر از تفریحات محبوب در استانبول، پارک سرگرمی vialand است. این پارک بی‌ نظیر و نفس‌ گیر برای تمام سنین مناسب بوده و وجود مرکز خرید و رستوران‌ های متنوع جذابیت این پارک را دو چندان کرده است. این پارک برای افرادی که به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستند بسیار جالب و هیجان انگیز است و این تنها جذابیت این پارک نیست. می‌توانید هیجان خرید از برند های مطرح دنیا و صرف غذا در رستوران‌ های با کیفیت و با طراحی مدرن را یک جا تجربه کنید. وسایل مهیج این پارک برای همه سنین مفرح و شادی‌ آور بوده و با توجه به آخرین استاندارد ها طراحی شده‌ اند. وسایلی همچون جت اسکی، ترن‌ های هوایی اسرار آمیز، تونل سافاری، چرخ و فلک‌ های غول پیکر و صدها وسیله نفس‌ گیر و منحصر به فرد دیگر.

ساعت کاری پارک ویالند استانبول

همه روزه از 11 صبح الی 7 صبح و در آخر هفته از 10.30 صبح الی 8 شب.

پارک ویالند استانبول کجاست

yesilpinar mahallesi, girne caddesi, istanbul 34065, turkey
تلفن پارک ویالند: 8563 210 850 90+

پارک وایلند استانبول

اتاق فرار توزک استانبول

توزک تفریح پرطرفدار دیگر استانبول است که نباید آن را از دست بدهید. توزک در واقع یک مرکز تفریحی بسیار هیجان انگیز و جذاب است که از اتاق‌ ها و بخش‌ های متعددی تشکیل شده و افراد با ورود به این اتاق‌ ها وارد جریان بازی و داستان‌ های مربوط به آن می‌ شوند. توزک اتاق‌ ها و بخش‌ های مختلفی دارد که با وارد شدن به هر کدام از آن‌ ها وارد یک داستان جدید خواهید شد.
برای فرار از این مکان، شما نیاز به باز کردن درب‌ های قفل شده با استفاده از نکات و راهنمایی‌ های تعبیه شده در اطراف خودتان دارید. تجربه‌ ای باور نکردنی و هیجان انگیز در پشت درب‌ های بسته اتاق و راهی برای فرار وجود دارد و شما ماجراجویی واقعی را تنها در طول یک ساعت در توزک تجربه می‌ کنید. در جریان پیدا کردن راه فرار ماجرا های ترسناک و هیجان‌ انگیزی برایتان اتفاق می‌افتد.

توزک استانبول کجاست

Osmanaga Mah. Kirtasiyeci Sok. Ankara Is Hani. No:25 Kat:1 | Kadikoy, Istanbul 34
تلفن اتاق فرار توزک استانبول: 00 11 336 216 90+

اتاق فرار توزک استانبول

بازی هیجان انگیز کواست

اگر به دنبال حس واقعی هیجان هستید ما quest را به شما توصیه می‌کنیم. با شرکت در این بازی داستان نا تمامی را به پایان می‌ رسانید و در هیجان یک داستان واقعی غرق می‌ شوید. یکی از سناریو هایی که برای این بازی در نظر گرفته شده، دکتر سلیم آکسوی است. این دکتر، بیماران و مراجعین را به کشتن می‌ دهد و به عنوان یک قاتل شناخته می‌ شود. به مطب دکتر سليم آکسوی، دکتر قاتل در سال 70، بروید و با دنبال کردن سر نخ‌ ها از اسرار دکتر پشت درب‌ های قفل شده سر در آورید. هوش شما نقشه‌ ها و تله‌ های دکتر را خراب می‌کند و می‌ توانید از این بازی خارج شوید. اما فراموش نکنید که فرار از این بازی به این سادگی‌ ها نیست و دکتر از آمدن شما با خبر است.
Quest برای شما تجربه یک هیجان واقعی خواهد بود و پایان بازی اصلا قابل پیش بینی نیست زیرا پایانی غیر مشابه به هم خواهید داشت.
قوانین بازی کواست: Quest یک بازی تیمی در گروه‌ های 2 الی 5 نفره می‌ باشد و تمام اعضا باید بالای 16 سال باشند.
بازی به مدت 60 دقیقه می‌ باشد و اگر دیر به quest برسید ممکن است زمان کافی برای اتمام بازی نداشته باشید. از این رو 5 دقیقه زودتر از زمان تعیین شده به همراه گروه خود در محل حاضر شوید.
آدرس: Osmanaga Mah. Kalfaoglu Sokak No: 17 | Kadikoy, Gunay Apartmani, Istanbul تلفن :+90 536 365 04 42 تفریح شماره 5 : FunLab Eglence Dunyas.

بازی هیجان انگیز کواست

تور اتوبوس پانوراما

اتوبوس توریستی Hop-on Hop-off راهی ارزان برای کشف و کاوش در مناطق محبوب استانبول است که نمی‌ توانید در یک روز به آن‌ ها بروید و ببینید. از میان مناظر محبوب در امتداد مناطق و محله‌ های جالب و متفاوت استانبول می‌گذرد و تفسیر های از پیش ضبط‌ شده آموزنده‌ ای را ارائه می‌دهد که به ۸ زبان در دسترس است. روش کار این اتوبوس‌ ها بدین صورت است که هر توریست در روز با خرید یک بلیط که یک یا دو روز اعتبار دارد، می‌تواند از اکثر نقاط شهر و جاذبه‌ های آن دیدن نماید و از راهنمایی راننده و بروشور و نقشه رایگان استفاده کند. با این اتوبوس می‌توانید از مسجد سلطان احمد، تنگه بسفر، دلما باغچه، پل گالاتا، بندر، موزه نوال، کاخ بیلربی، هتل استانبول (منطقه‌ای مملو از کافه و رستوران)، میدان تکسیم، کافه هارد راک، بازار ادویه مصری‌ ‎ها و گذر از دو قاره دیدن کنید.

اتوبوس توریستی هاپ آن هاپ آف)

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر یکی از جاذبه‌های معروف استانبول بعد از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی است. این پل بسیار زیبا که اروپا را به آسیا متصل می‌کند دارای مناظر بسیار زیبایی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از ترک استانبول به بازدید آن بروید.

تنگه بسفر

و در آخر باید به معرفی بار و کافه‌ های معروف و رستوران‌ های خوب استانبول اشاره کرد. بعد از تماشای اماکن دیدنی استانبول، به یکی از این بارها و رستوران‌ ها بروید و خستگی جان را با یک فنجان قهوه ترک با باقلوای ترکیه در یک منظره زیبا از شهر از جان به در کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب تور نوروز استانبول مجری مستقیم تور اروپا